کد خبر : 10767
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۹:۱۳

پرشورها آمدند، تراکتور راه افتاد/ هواداران، ستارگان کهکشانی‌ها در شبی درخشان

پرشورها آمدند، تراکتور راه افتاد/ هواداران، ستارگان کهکشانی‌ها در شبی درخشان

تراکتورسازی در شبی که هوادارانش خوش درخشیدند، موفق شد اولین ۳ امتیاز فصل خود را کسب کند! به گزارش آوای سهند در دیدار تراکتورسازی و سایپا بعد از مدت‌ها ورزشگااه یادگار امام ره تبریز شب پرشکوهی را تجربه کرد و حدود ۶۰ هزار هوادار تیم تراکتورسازی یکصدا چرخ‌های تیم محبوب‌شان را به سمت پیروزی هدایت کردند.

تراکتورسازی در شبی که هوادارانش خوش درخشیدند، موفق شد اولین ۳ امتیاز فصل خود را کسب کند!

به گزارش آوای سهند در دیدار تراکتورسازی و سایپا بعد از مدت‌ها ورزشگااه یادگار امام ره تبریز شب پرشکوهی را تجربه کرد و حدود ۶۰ هزار هوادار تیم تراکتورسازی یکصدا چرخ‌های تیم محبوب‌شان را به سمت پیروزی هدایت کردند.

تراکتوری‌ها که اولین بازی خانگی فصل خود را در حضور تماشاگران‌شان برگزار می‌کردند، سراسر انگیزه برای برد به میدان رفتند و حاصل این حمایت و تلاش، جشن اولین برد فصل بعد از یک دیدار دشوار بود.

به اعتقاد توشاک و بسیاری از بازیکنان تراکتورسازی، این پیروزی متعلق به هواداران بود چراکه تشویق‌های همه جانبه و بی‌نظیر آنها لرزه بر اندام حریف تهرانی انداخته و زمینه ۳ امتیاز نوبرانه را فراهم کرد.

تیم کهشکانی تراکتور که در هفته گذشته هوادارانش را با شکست سنگین سرخورده راهی خانه‌ کرده بود، با این پیروزی رگه‌های امید را در دل پرشورها دوباره به جربان انداخت و حالا و برای حداقل یک بازی هم که شده آنها به تیم پرستاره خود امیدوار شدند.

اما نکته امیدوارکننده بازی روز گذشته بیشتر از اینکه پیروزی تراکتورسازی باشد، بازگشت هواداران این تیم بود و پرشورها یک بار دیگر ثابت کردند فوتبال را بدون التهاب و خشونت، در کمال آرامش و با لذت تمام می‌توان به تماشا نشست!

علی‌ای‌حال، نخستین دیدار تراکتورِ توشاک با هواداران در ورزشگاه یادگار امام موجب شده بود تا خیل عظیم هواداران تراکتورسازی در یک شب خنک تابستانی دوباره گرد هم آمده و به مانند ستاره‌ای درخشان، نور امید را به فوتبال کم‌تماشاگر ایران بتابانند.

گرچه خیلی‌ها بر این باورند که کاهش قیمت بلیت‌ بازی از سوی محمدرضا زنوزی مالک متمول باشگاه تراکتورسازی عامل اصلی این شور و هیجان وصف‌ناپذیر بود اما این عامل هرچه بود، نشان داد ارزش‌اش را داشت!

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شانزده − پنج =