کد خبر : 40578
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۸:۳۲

گل‌هایی که خوردیم اشتباه خودمان بود؛

خمز: اگر دقت می‌کردیم ۶ بر ۳ پیروز می‌‌شدیم

خمز: اگر دقت می‌کردیم ۶ بر ۳ پیروز می‌‌شدیم
سرمربی تیم فوتبال تراکتور می‌گوید که این تیم اگر در استفاده از موقعیت‌ها دقت به خرج می‌داد، می‌توانست با نتیجه قاطع شمس‌آذر را شکست دهد.

به گزارش نگاه، پاکو خمز در نشست خبری بعد بازی مقابل شمس‌آذر قزوین، اظهار داشت: من فکر می‌کنم گل‌هایی که دریافت کردیم، روی اشتباه خودمان بود، نه کار تاکتیکی حریف.

وی در خصوص تاثیر نبود شجاع خلیل‌زاده روی نتیجه به دست آمده، بیان کرد: نمی‌توان گفت اگر شجاع بازی می‌کرد، نتیجه‌ دیگری حاصل می‌شد. ما بازیکنان باکیفیت داریم. اشتباهات زیاد و مهلک در خط دفاعی، باعث به وجود آمدن این نتیجه شد.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا ترکیب اولیه تیم در نتیجه به دست آمده تاثیرگذار بود؟ بیان کرد: من پیش‌گو نیستم. از من در خصوص احتمالات نپرسید. به نظرم آقاجان‌پور فصل گذشته یکی از بازیکنان خوب‌مان بود و امروز در سطح خوبی بازی کرد و مثل همه اشتباه داشت. فصل گذشته کدام بازیکن در مقابل استقلال اشتباه نکرده بود؟ خود من هم اشتباه داشتم.

خمز در خصوص آمار پایین گلزنی تراکتور علی‌رغم موقعیت‌های متعدد گلزنی، گفت: ما موقعیت‌های زیادی داشتیم و ۲۹ ضربه به سمت دروازه حریف زدیم؛ اما فقط دو‌ گل به ثمر رساندیم. ما در زدن ضربات آخر خوب نبودیم و اگر با دقت بودیم؛ ۶ بر ۳ پیروز می‌شدیم. نیمه دوم خیلی خوب بازی کردیم. وقتی از موقعیت‌ها استفاده نمی‌کنیم، نمی‌توانیم برنده باشیم.

سرمربی تراکتور در خصوص وقت‌کشی بازیکنان حریف، گفت: وقت‌کشی در خیلی از بازی‌ها وجود دارد و مدام بازیکنان خودشان را به زمین می‌اندازند و داور با اینکه می‌داند بازیکن فریبش می‌دهد، ولی بازی را قطع می‌کند. امکان انجام بازی در دقایق پایانی وجود ندارد و کمیته داوران باید در این رابطه چاره‌جویی کند.

وی در خصوص عملکرد خیمنز و دلایل فیکس بازی کردن این بازیکن، گفت: عملکرد خیمنز رفته رفته بهتر می‌شود. انتظار بیشتری از او و سایر بازیکنان دارم. امروز روز خوب خیمنز نبود و او خیلی به عقب می‌آمد و توپ پخش می‌کرد. انتظار داریم نزدیک به دروازه بازی کرده و موقعیت‌سازی کند. مهدی هاشم‌نژاد را در نیمه دوم جایگزین خیمنز کردیم که بازی خوبی انجام داد و بارها به عمق زد.

خمز خاطرنشان کرد: وقتی اشتباهات فردی در یک بازی رخ می‌دهد، تیم از هم می‌پاشد و بازگشت نیز زمان می‌برد. گل دوم حریف در نوع بازی ما تاثیر گذاشت؛ البته بازیکنان بزرگی داریم و باید زود به بازی بر می‌گشتیم. ما نیمه دوم خوب کار کردیم و ۲۹ شوت به دروازه زدیم. نباید به حریف اجازه بدهیم که سه گل بزند و سپس به دنبال جبران نتیجه باشیم.

وی ادامه داد: اگر بازی دو بر هیچ ادامه می‌یافت، می‌توانستیم به بازی برگردیم. وقتی سه گل دریافت کردیم، کار سخت شد؛ با این حال بازهم موقعیت داشتیم. اگر یک تیم سه گل دریافت کند، احتمال ۹۹ درصد شکست می‌خورد.

سرمربی اسپانیایی تراکتور در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا فکر می‌کردید سه گل از حریف دریافت کنید؟ گفت: نه هیچ وقت چنین فکری نمی‌کردم.

انتهای پیام/

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

18 + 1 =