کد خبر : 16677
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳۰ تیر ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۶

وینگر برزیلی به تراکتور پیوست/ رونمایی از خرید خارجی دنیزلی

وینگر برزیلی به تراکتور پیوست/ رونمایی از خرید خارجی دنیزلی

وینگر تکنیکی برزیلی با عقد قراردادی رسما به تیم فوتبال تراکتور پیوست. به گزارش آناج، باشگاه تراکتور در ادامه فعالیت خود در بازار نقل و انتقالات تابستانی فوتبال کشورمان، دقایقی پیش با یک بازیکن برزیلی قرارداد بسته و از اولین خرید خارجی‌اش برای فصل جدید رونمایی کرد. مارسلینو جونیور لوپز آرودا ملقب به مازولا که سابقه بازی در تیم‌هایی نظیر سائوپائولو،

وینگر تکنیکی برزیلی با عقد قراردادی رسما به تیم فوتبال تراکتور پیوست.

به گزارش آناج، باشگاه تراکتور در ادامه فعالیت خود در بازار نقل و انتقالات تابستانی فوتبال کشورمان، دقایقی پیش با یک بازیکن برزیلی قرارداد بسته و از اولین خرید خارجی‌اش برای فصل جدید رونمایی کرد.

مارسلینو جونیور لوپز آرودا ملقب به مازولا که سابقه بازی در تیم‌هایی نظیر سائوپائولو، پائولیستا، گورانی، اوراواردز ژاپن، گرین تاون، هنگ فنگ چین و سائو بنتو را در کارنامه دارد، رسماً به عنوان بازیکن جدید تراکتور معرفی شد.

وینگر برزیلی

این وینگر تکنیکی با حضور در محل کمپ اردویی تیم تراکتور در شهر ارزروم ترکیه و پس از جلسه با غلامرضا صادقیان مدیرعامل این باشگاه قرارداد خود را به امضاء رساند.

بر اساس اعلام باشگاه تراکتور، قرارداد مازولا با این باشگاه دو ساله است که شرط تمدید برای سال دوم رضایت باشگاه از بازیکن می‌باشد.

مازولا نهمین ورودی تراکتور در نقل و انتقالات به حساب می‌آید که قرار است به تمرینات این تیم در اردوی ارزروم ملحق شود.

همچنین باشگاه تراکتور در خبر جذب این بازیکن اعلام کرد که یک مهاجم خارجی جدید نیز بزودی به این تیم اضافه می‌شود. هنوز در مورد مشخصات و ملیت این بازیکن اطلاعی در دست نیست.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

3 × 2 =