کد خبر : 803
تاریخ انتشار : شنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۳

وقت‌کُشی و انتظار بیهوده دیگر بس است/ دولت را مجبور به فک پلمپ تاسیسات هسته‌ای و از سرگیری فعالیت‌ها می‌کنیم/ سَرابی که روحانی می‌دید خسارت محض به بار آورد

وقت‌کُشی و انتظار بیهوده دیگر بس است/ دولت را مجبور به فک پلمپ تاسیسات هسته‌ای و از سرگیری فعالیت‌ها می‌کنیم/ سَرابی که روحانی می‌دید خسارت محض به بار آورد

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس دهم گفت: آمریکا با تمدید تحریم‌ها برجام را نقض کرد و ما در پاسخ به ‌آن‌ها به وقت‌کُشی‌ها پایان می‌دهیم و دولت را مجبور به از سرگیری فعالیت‌های هسته‌ای با قدرتِ به مراتب بالاتر می‌‌کنیم. احمدعلیرضا بیگی در گفت‌‌وگو يي با بیان اینکه بار دیگر بدعهدی آمریکا و

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس دهم گفت: آمریکا با تمدید تحریم‌ها برجام را نقض کرد و ما در پاسخ به ‌آن‌ها به وقت‌کُشی‌ها پایان می‌دهیم و دولت را مجبور به از سرگیری فعالیت‌های هسته‌ای با قدرتِ به مراتب بالاتر می‌‌کنیم.

احمدعلیرضا بیگی در گفت‌‌وگو يي با بیان اینکه بار دیگر بدعهدی آمریکا و صحبت‌های رهبر انقلاب پیرامون جهان‌خواری این کشور مستکبر ثابت گردید، اظهار کرد: نمایندگان ملت در برابر پایمال شدن منافع ملی و نقض برجام ساکت نخواهند ماند.

وی افزود: روجانی و ظریف کجایند تا پاسخگوی افکار عمومی باشند و بگویند چرا در قبال آن همه امتیاز اینگونه با ایران رفتار شد، در کمال تاسف عده‌ای روی به تطهیر چهره‌ی زشت آمریکا آورده بودند و اکنون آرزوهای خود را بر باد رفته می‌بینند.

این نماینده مجلس دهم با اشاره به غفلت دولت از ظرفیت‌های داخلی و نگاه مسئولان کابینه به دستِ بیگانگان، عنوان کرد: برخی در کمال خوش‌خیالی فکر می‌کردند می‌توان با گفت‌وگو سیاست ضدایرانی آمریکا را تغییر داد و آن‌ها را مجبور کرد تا در راستای منافع ملی‌مان حرکت کنند.

 

وی تاکید داشت: حتی اگر دولت‌مردان خوششان نیاید که نمی‌آید، مجلس در قالب طرح دولت را مجبور به فک پلمپ تاسیسات هسته‌ای و از سرگیری فعالیت‌ها با قدرت افزون‌تر خواهد کرد.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس دهم تصریح کرد: چرا باید منتظر بمانیم و در مقابل اقدامات ساختارشکنانه آمریکایی‌ها چیزی نگوییم، این کارها وقت کشی است و بدون آنکه چیزی به ما بدهند، می‌خواهند همه چیزمان را بگیرند.

وی متذکر شد: از اول هم قرار نبود ۱+۵ برای ایرانی‌ها کاری کند اما روحانی سراب می‌دید و این نگرش او برای ما خسارت محض به بار آورد، دولت خیلی وعده‌‌ها داد و اقدامات غیرانقلابی به نمایش گذاشت، اکنون وقت پاسخگویی است.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دو + یازده =