کد خبر : 30776
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۱

نماینده مجلس : طرح صیانت هفته آینده تصویب می‌شود

نماینده مجلس : طرح صیانت هفته آینده تصویب می‌شود

نماینده همدان و فامنین در مجلس گفت: قانون حمایت از کاربران در فضای مجازی در بیش از ۴۰ کشور وجود دارد و صاحبان پیام رسان‌های بیگانه در کشور ما دفتر ندارند که پاسخگو باشند.

 

احمدحسین فلاحی، نماینده همدان و فامنین در مجلس یکشنبه ۲۴ بهمن‌ماه در نشست خبری، اظهار کرد: قانون تعالی جمعیت و حمایت از خانواده خدمت خوبی به جوانان در تسهیل ازدواج و فرزندآوری با سیاست‌های تشویقی است و خیلی وقت گذاشتیم.

 

فلاحی تصریح کرد: ما در این طرح به دنبال این بودیم که غربالگری اجباری نباشد و می‌گفتیم چرا باید روزی سه هزار سقط جنین در کشور صورت بگیرد؟ ممنوعیت فروش ابزار پیشگیری از بارداری در داروخانه‌ها دستور یک پزشک است و تصمیم مجلس نیست که من پاسخگو باشم.

 

وی در رابطه با قانون صیانت از فضای مجازی، توضیح داد: قانون حمایت از کاربران در فضای مجازی در بیش از ۴۰ کشور وجود دارد و صاحبان پیام رسان‌های بیگانه در کشور ما دفتر ندارند که پاسخگو باشند.

 

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس ادامه داد: در این طرح ما به دنبال ساماندهی هستیم و نمی‌خواهیم فیلتر کنیم و اصلا تا زمانیکه زیرساخت داخلی نداشته باشیم، نمی‌توانیم فیلتر کنیم.

 

فلاحی مطرح کرد: برخی نمایندگان با تفکر سیاسی خاص تا الان تلاش کردند که کار پیش نرود و از ۲۳ نفری که در کمیسیون هستیم، چهار نفر سعی کردند زمان کمیسیون را بگیرند و از هر طرف فشار آمده تا کار انجام نشود، اما انشالله به زودی در هفته آینده تصویب می‌شود.

 

وی در رابطه با مشکلات طرح مسکن ملی در همدان، بیان کرد: تامین زمین از مشکلات مسکن ملی در خیلی از استان‌هاست و در دولت قبلی این مشکل حل نشد. ۲۰ هزار نفر ثبت نام کردند، از پنج هزار نفر پول گرفتند و فقط برای هزار و ۵۰۰ نفر زمین تخصیص دادند که نصفش غیر فنی بود.

 

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دو × چهار =