کد خبر : 217
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۳

شفاف‌سازی باشگاه تراکتورسازی درباره پرونده ژائو ویلا و فلاویو لوپز

شفاف‌سازی باشگاه تراکتورسازی درباره پرونده ژائو ویلا و فلاویو لوپز

مشاور حقوقی باشگاه تراکتورسازی تبریز در مورد بدهی این باشگاه به دو بازیکن خارجی سابق خود توضیحاتی را ارائه و اعلام کرد باشگاه تراکتورسازی ریالی باج به‌ناحق نخواهد پرداخت. به گزارش نگاه به نقل از سایت رسمی باشگاه تراکتورسازی تبریز، “علی سلمانی” مشاور حقوقی باشگاه تراکتورسازی درباره نامه منتشرشده در برخی رسانه‌ها مبنی بر طلب ژائو ویلا

مشاور حقوقی باشگاه تراکتورسازی تبریز در مورد بدهی این باشگاه به دو بازیکن خارجی سابق خود توضیحاتی را ارائه و اعلام کرد باشگاه تراکتورسازی ریالی باج به‌ناحق نخواهد پرداخت.

به گزارش نگاه به نقل از سایت رسمی باشگاه تراکتورسازی تبریز، “علی سلمانی” مشاور حقوقی باشگاه تراکتورسازی درباره نامه منتشرشده در برخی رسانه‌ها مبنی بر طلب ژائو ویلا بازیکن پرتغالی سابق تراکتورسازی و ارسال نامه فیفا به باشگاه اظهار داشت: ژائو ویلا با تیم تراکتورسازی قرارداد دوساله‌ای برای دو فصل ۹۱-۹۲ و ۹۳-۹۲ داشته و رقم قرارداد این بازیکن هم ۶۸۰ هزار دلار بوده است. او در آن زمان ۱۰۷ هزار دلار ابتدای قرارداد دریافت کرده و برای بقیه وجوه دریافتی وی مشغول پیگیری و جمع‌آوری رسیدهای پرداختی به نامبرده هستیم.

وی افزود: در تاریخ ۶ نوامبر ۲۰۱۴ حکمی مبنی بر محرومیت تراکتورسازی به مبلغ ۴۸۳ هزار دلار توسط DRC صادر شده است که مورد اعتراض باشگاه تراکتورسازی واقع‌ شده است. در نامه ماقبل آخر یعنی ۲۸ سپتامبر ۲۰۱۵ تا ۱۰ اکتبر ۲۰۱۵ به ایران فرصت ارائه اسناد داده‌ شده که بعد از آن در آخرین نامه در ۹ نوامبر ۲۰۱۵ طی نامه فیفا به وصول اسناد دفاعیه و لوایح آن در تاریخ ۱۱ اکتبر ۲۰۱۵ تأکید شده است.

مشاور حقوقی باشگاه تراکتورسازی خاطرنشان کرد: با توجه به موارد فوق رأی صادرشده متعلق به ۲ سال قبل بوده و در سال گذشته دفاعیه و لوایح باشگاه تراکتورسازی جهت دفاع کامل بوده است.

سلمانی تصریح کرد: نکته حائز اهمیت این است که هنوز پرونده ژائو ویلا جهت بررسی به کمیته انضباطی فیفا ارسال نشده است حتی برفرض محال پس از ارسال به کمیته انضباطی فیفا و صدور رأی علیه باشگاه تراکتورسازی مجدداً قابل استیناف و طرح در شورای عالی داوری فوتبال (CAS) است.

وی ادامه داد: ۲ نکته مهم در خبر منتشر شده وجود دارد. نکته اول این است که تاریخ صدور نامه ۲۲ نوامبر ۲۰۱۶ (امروز) بوده که قبل از ابلاغ به فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران و باشگاه تراکتورسازی از چه طریقی و به چه کسانی واصل‌ شده است.

سلمانی اذعان داشت: نکته دوم عدم اطلاع دوستان بوده که حکم اخیر را لازم‌الاجرا دانسته، درصورتی‌ که احکام، حتی کمیته انضباطی فیفا که لازم‌الاجرا بوده، نیز قابل استیناف و بررسی مجدد در شورای عالی داوری ورزش (CAS) می‌باشد.

وی تصریح کرد: در مورد پرونده لوپز هم با توجه به اینکه مبلغ ۴۶ هزار دلار طبق اسناد مالی نامبرده از باشگاه تراکتورسازی بستانکار بوده است و از مبلغ ۸۰۰ هزار دلار قرارداد بابت ۲ فصل ۴ سال پیش وی مبلغ ۵۲۵ هزار دلار جریمه کمیته انضباطی از نامبرده کسر شده بود که تنها حدود ۴۲ هزار دلار از آن موردقبول فیفا قرار نگرفت. نظر به اینکه ورود به دیوان عالی داوری ورزش CAS و تعیین داور و هزینه‌های رفت‌وآمد به سوئیس بیش از این مابه‌التفاوت برای باشگاه هزینه داشت تصمیم کمیته بررسی حقوقی مطالبات بازیکنان باشگاه پرداخت ۹۰ هزار دلار بازیکن و ۱۰ هزار دلار هزینه کمیته انضباطی و حل و فصل ماجرا بود.

مشاور حقوقی باشگاه تراکتورسازی گفت: تیم تراکتورسازی همان‌طور که در مستطیل سبز با کمک هواداران پرشور خود و تشویق‌های آن‌ها پیروز میدان بوده و انشالله خواهد بود هم در عرصه‌های اقتصادی و هم در محاکم حقوقی با درایت مدیرعامل محترم باشگاه آقای آجورلو انشالله سربلند بوده و ریالی باج به‌ناحق نخواهد پرداخت ولی به طبع آن کاملاً در مسیر قوانین فیفا پیگیر دفاع از حق تراکتور خواهیم بود و از هواداران پرشور تراکتور استدعا دارم که همیشه به‌عنوان یار دوازدهم همراه و پشتیبان ما باشند.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

18 − دو =