کد خبر : 29673
تاریخ انتشار : شنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۴

شرط تحول زایی شهرداری توجه به حوزه پژوهش است

شرط تحول زایی شهرداری توجه به حوزه پژوهش است

سیاست های بودجه ای ۱۴۰۱ شورای شهر باید در راستای جذب #سرمایه گذار باشد. غلامرضا احمدی عضو شورای شهر تبریز در مورد بیست طرح مطرح شده که از سیاست های شورا بوده که در کمیسیون برنامه و بودجه تصویب شد ، ابراز داشت : در حوزه شهرسازی ، سیاست حمایت از مسکن ارزان قیمت با مشارکت #مسکن و شهرسازی

سیاست های بودجه ای ۱۴۰۱ شورای شهر باید در راستای جذب #سرمایه گذار باشد.

غلامرضا احمدی عضو شورای شهر تبریز در مورد بیست طرح مطرح شده که از سیاست های شورا بوده که در کمیسیون برنامه و بودجه تصویب شد ، ابراز داشت : در حوزه شهرسازی ، سیاست حمایت از مسکن ارزان قیمت با مشارکت #مسکن و شهرسازی ، بنیاد مسکن انقلاب ، کمیته امداد امام خمینی ، سازمان بهزیستی و استفاده از منابع ملی برای شهرتبریز دارای اهمیت است.

در حوزه محیط زیست و خدمات شهری، اعتبار لازم برای ساماندهی مشاغل مزاحم در جهت فراهم کردن آسایش شهروندان و انتقال زندان تبریز به خارج از شهر در سال آینده پیش بینی های لازم انجام شده است امید است طبق برنامه ها کار پیش برود تا شاهد ساماندهی مشاغل مزاحم باشیم.
در حوزه حمل نقل و ترافیک ، در گذشته مطالعاتی در مورد تراموا و اجرای آن در سطح شهر از مبدا میدان آذربایجان تا مقصد چهارراه عباسی انجام شده بود که با توجه به ارزان بودن شیوه و قابلیت اجرا و استفاده آن به نسبت مترو ، متاسفانه مورد توجه قرار نگرفته است که بنده تاکید موکد دارم بر روی پژوهش این موضوع و الزام اجرای آن برای سال‌های آتی در نظر گرفته شود.
احمدی عضو شورای شهر تبریز در مورد قیمت بلیط وسیله های حمل و نقل درون شهری ابراز داشت: درخواست کردم طی پیش بینی های لازم برای تخصیص اعتبار در جهت تثبیت نرخ بلیط اتوبوس و مترو در یک سال اقداماتی انجام شود تا بتوانیم برای رفاه حال همشهریان گام دیگری برداشته باشیم زیرا گرانی بلیط حمل و نقل عمومی مشوق آلودگی بیشتر هوا در تبریز است.

غلامرضا احمدی در مورد اهمیت پژوهش و توجه روز افزون به این مقوله اظهار داشت : با توجه به اهمیت پژوهش و مسائل فناوری روز به شورا پیشنهاد داده ام تنها دو‌ درصد از در آمدهای شهرداری کلانشهر تبریز مختص این حوزه علمی در مدیریت شهری قرار بگیرد تا بلکه با بروز رسانی علمی بتوانیم تحول زایی را به مجموعه باز گردانیم.
احمدی در خصوص اهمیت مسائل فرهنگی اجتماعی، ورزشی در بودجه ۱۴۰۱ پیشنهاد داده ایم در کنار کارهای عمرانی ،شهرداری به وظیفه ذاتی در حوزه های فرهنگی عمل کند.
#احمدی در قسمت آخر مصاحبه خود با نگاه آذربایجان گفت: شورا باید بصورت یک صدا مطالبه گر سهم منابع ملی تبریز از مسئولین کشوری باشد.

.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

3 × دو =