کد خبر : 7945
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۶

دولت بودجه ۷۰ میلیارد تومانی “تبریز ۲۰۱۸” را پرداخت نکرده است

دولت بودجه ۷۰ میلیارد تومانی “تبریز ۲۰۱۸” را پرداخت نکرده است

عضو شورای اسلامی شهر تبریز از عدم تخصیص بودجه مصوب رویداد بین المللی تبریز ۲۰۱۸ از سوی دولت انتقاد کرد. به گزارش آوای سهند، “شهرام دبیری” بعد از ظهر امروز در شورای برنامه ریزی شهرستان تبریز از عدم تخصیص بودجه مصوب رویداد بین المللی تبریز ۲۰۱۸ خبر داد و تاکید کرد باید پیگیری های لازم

عضو شورای اسلامی شهر تبریز از عدم تخصیص بودجه مصوب رویداد بین المللی تبریز ۲۰۱۸ از سوی دولت انتقاد کرد.

به گزارش آوای سهند، “شهرام دبیری” بعد از ظهر امروز در شورای برنامه ریزی شهرستان تبریز از عدم تخصیص بودجه مصوب رویداد بین المللی تبریز ۲۰۱۸ خبر داد و تاکید کرد باید پیگیری های لازم برای اخذ این بودجه انجام شود.

وی افزود: بودجه تخصیص شده ۲۰ میلیارد تومان برای بودجه جاری و ۵۰ میلیارد بودجه عمرانی است که هنوز خبری از پرداخت آن نشده است.

این عضو شورای اسلامی شهر تبریز با بیان اینکه هر نوع هزینه در حوزه صنعت گردشگری نوعی سرمایه گذاری برای آینده است، گفت: اگر درست برنامه ریزی و عمل کنیم، رویداد تبریز ۲۰۱۸ موجب تقویت زیرساخت های صنعت گردشگری و ایجاد درآمدهای پایدار در آینده برای تبریز خواهد شد.

دبیری افزود: سرمایه گذاری در صنعت گردشگری موجب حل مشکل اشتغال و رونق اقتصادی منطقه نیز خواهد شد و لازم است هر گونه پیگیری های لازم برای اجرایی شدن مصوبات دولت در این زمینه انجام شود.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نه − دو =