کد خبر : 43435
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۱

توزیع ۸۵۷ تن آسفالت در معابر غرب و شمال غرب تبریز

توزیع ۸۵۷ تن آسفالت در معابر غرب و شمال غرب تبریز
شهردار منطقه ۶ تبریز از توزیع ۸۵۷ تن آسفالت در معابر اصلی و فرعی این منطقه طی هفته گذشته خبر داد.

به گزارش نگاه، رضا جان‌فشان نوبری با بیان این مطلب اظهار کرد: شهرداری منطقه ۶ تبریز مطابق برنامه های هفتگی و رسالت عمرانی خود اقدام به ارائه خدمات محله‌ای و انجام آسفالت‌ریزی های متعدد در نقاط مختلف غرب و شمال‌غرب شهر کرده است.

وی با بیان اینکه در هفته گذشته بیش از ۸۵۷ تن آسفالت در سطح معابر حوزه استحفاظی توزیع شده است، افزود: توزیع آسفالت با هدف ارتقای حقوق شهروندی و تامین امنیت شهروندان به هنگام تردد از معابر شهری، آسفالت‌ریزی اساسی و لکه‌گیری معابر و محلات به صورت منظم و دقیق بر اساس اولویت و نیازسنجی در دستور کار قرار دارد و توسط معاونت فنی و عمرانی و کارگاه امانی خدمات شهرداری این منطقه انجام می‌شود.

وی افزود: علاوه بر روکش مکانیزه عملیات لکه گیری و مرمت آسفالت به صورت مستمر و هفتگی در سطح منطقه توسط معاونت فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۶ تبریز و کارگاه امانی معاونت محیط زیست و خدمات شهری منطقه در حال انجام است.

شهردار منطقه ۶ تبریز در ادامه افزود: در این طرح، بهسازی معابر شامل شهرک شهید دکتر بهشتی، سه راهی فرودگاه مقابل قوناخلارباغی، شنب غازان کوی بهارستان، آناخاتون، جاده مایان و خطیب به صورت مکانیزه و دستی بهسازی و مرمت شده است.

جان‌فشان در ادامه تصریح کرد: بهسازی معابر اصلی و فرعی و به‌خصوص محله‌های این منطقه از اولویت‌های مهم منطقه قرار دارد و برای عمران و نوسازی معابر و محلات، برنامه‌های مختلفی بر مبنای دستورالعمل‌های تعیین‌شده است.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

16 − 14 =