کد خبر : 3910
تاریخ انتشار : شنبه ۵ فروردین ۱۳۹۶ - ۷:۵۰

تردد ۴ میلیون وسیله نقلیه در محورهای مواصلاتی آذربایجان شرقی

تردد ۴ میلیون وسیله نقلیه در محورهای مواصلاتی آذربایجان شرقی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ ای آذربایجان ‌شرقی از تردد نزدیک به چهار میلیون وسیله نقلیه در محورهای مواصلاتی استان خبر داد. به گزارش نگاه، داریوش باقرجوان در گفتگویی از افزایش ۱۵ درصدی تردد وسایل نقلیه در محورهای آذربایجان شرقی خبر داد و ابراز داشت: از ۲۵ اسفندماه ۹۵ تا به امروز  نزدیک

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ ای آذربایجان ‌شرقی از تردد نزدیک به چهار میلیون وسیله نقلیه در محورهای مواصلاتی استان خبر داد.

به گزارش نگاه، داریوش باقرجوان در گفتگویی از افزایش ۱۵ درصدی تردد وسایل نقلیه در محورهای آذربایجان شرقی خبر داد و ابراز داشت: از ۲۵ اسفندماه ۹۵ تا به امروز  نزدیک چهار میلیون مورد تردد وسایل نقلیه در جاده های استان ثبت شده است.

وی با اشاره به اینکه در مدت مشابه سال گذشته این آمار ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار مورد بود، افزود: با اینکه هم اکنون شاهد بارش باران و برف در جاده های استان هستیم ولی مشکلی برای سفر به آذربایجان ‌شرقی وجود ندارد.

باقرجوان با تاکید بر اینکه ملزومات سفر به این استان آماده است، ابراز داشت: تمامی محورهای مواصلاتی استان باز هستند و تردد در آنها جاری است و ترافیک نیز روان است.

وی در خصوص بیشترین ترددها در جاده های استان گفت: محورهای مرند – خوی – جلفا، تبریز – زنجان و تبریز – آذرشهر بیشترین تردد را در روزهای اخیر داشته اند.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

2 × 5 =