کد خبر : 30017
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۰

تراکتورِ سولدو حریف مدافع قهرمانی نشد/ پرشورها همچنان در بحران

تراکتورِ سولدو حریف مدافع قهرمانی نشد/ پرشورها همچنان در بحران

تراکتور در دیدار خارج از خانه مقابل مدافع عنوان قهرمانی با نتیجه ۲ بر یک مغلوب شد تا برای سومین هفته متوالی طعم شکست را بچشد.

به گزارش آناج، در یکی از مهمترین دیدارهای هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال، تیم تراکتور از ساعت ۱۷ امروز (دوشنبه) در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف میزبانش پرسپولیس رفت.

این دیدار درنهایت با شکست ۲ بر یک سرخ‌پوشان دیار آذربایجان مقابل مدافع عنوان قهرمانی به اتمام رسید تا تیره‌روزی‌های تیم محبوب پرشورها همچنان ادامه داشته باشد.

گل اول بازی دو تیم در دقیقه ۱۰ به ثمر رسید که عیسی آل‌کثیر در موقعیت تک به تک با اخباری توانست دروازه تراکتور را باز کرده و پرسپولیس را پیش انداخت.

در ادامه تراکتور که با پیمان بابایی زهردار نشان می‌داد، در دقیقه ۲۴ توسط همین بازیکن و روی پاس عمقی سامان نریمان‌جهان گل تساوی را وارد دروازه حریف کرد تا بازی یک بر یک شود.

نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید اما در شروع نیمه دوم بازهم این سرخ‌پوشان تهرانی بودند که در همان ۱۰ دقیقه نخست به گل رسیده و بار دیگر نتیجه را به سود خود تغییر دادند.

این بار سیامک نعمتی با کات‌بک یار خودی و از نزدیکی نقطه پنالتی با ضربه پای چپ موفق به گلزنی شد تا حساب کار ۲ بر یک به نفع شاگردان گل‌محمدی شود.

در دقیقه ۶۶ برخورد آرش قادری با مهدی ترابی در محوطه جریمه تراکتور با تصمیم بحث‌برانگیز داور پنالتی اعلام شد که مهدی ترابی این ضربه را به بالای دروازه زد و هدر داد.

تراکتور در لحظات باقی مانده برای جبران گل خورده پیش کشید اما نتوانست گل خورده را جبران کند و این بازی خارج از خانه را با نتیجه ۲ بر یک واگذار کرد.

این سومین باخت متوالی شاگردان سولدو و درعین حال چهارمین شکست پیاپی تراکتور مقابل پرسپولیس در لیگ برتر بود که شرایط را برای تیم محبوب پرشورها سخت‌تر کرد.

در جدول لیگ برتر، جایگاه دو تیم تغییر نکرد با این تفاوت که تراکتور با ۱۱ امتیاز در رده سیزدهم ماندنی شد اما پرسپولیس ۲۸ امتیازی شده و فاصله خود را با استقلال صدرنشین به یک امتیاز کاهش داد.

گروه داوری: داور: پیام حیدری – کمک‌ها: فرهاد مروجی و محسن بابایی

اخطار: علی شجاعی  (دقیقه ۱۲)، حامد لک(۸۰) و فرشاد فرجی(۸۷) از پرسپولیس و عبدالله حسینی(۴۰)، علی نجفی (دقیقه ۵۸) و بهزاد سلامی(۸۳)

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، سیدجلال حسینی (۴۶- فرشاد فرجی)، علی نعمتی، مهدی شیری (۷۰- مهدی عبدی)، علی شجاعی (۴۶- سعید آقایی)، میلاد سرلک (۷۸- رضا اسدی)، کمال کامیابی‌نیا، سیامک نعمتی، وحید امیری، مهدی ترابی و عیسی آل‌کثیر.
سرمربی:‌ یحیی گل‌محمدی

ترکیب تراکتور:‌ محمدرضا اخباری، محمد مسلمی‌پور، عبدالله حسینی، عبدالله ناصری، آرش قادری، ابوالفضل‌رزاق‌پور‌ (۷۱- محمد قادری)، علی نجفی، شاهین ثاقبی، سامان نریمان جهان (۷۴- رضا دهقانی)، علی دشتی (۷۴- محمد قنبری) و پیمان بابایی.
سرمربی:‌ زوانیمیر سولدو

انتهای پیام/

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

10 − 4 =