کد خبر : 5876
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۲

از بودجه‌‌ی مصوب دولت برای تبریز ۲۰۱۸ یک ریال هم اختصاص نخواهد یافت/ برای تکمیل پروژه مقبره الشعرا ۱۹ میلیارد تومان کسری بودجه داریم/ توالت فرنگی‌‌های شهر را زیاد کنید

از بودجه‌‌ی مصوب دولت برای تبریز ۲۰۱۸ یک ریال هم اختصاص نخواهد یافت/ برای تکمیل پروژه مقبره الشعرا ۱۹ میلیارد تومان کسری بودجه داریم/ توالت فرنگی‌‌های شهر را زیاد کنید

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تبریز با انتقاد از عدم اختصاص بودجه دولتی برای اجرای برنامه‌‌های تبریز ۲۰۱۸، گفت: تا مرداد ماه سال آینده یک ریال هم برای اجرای برنامه‌‌های این رویداد از سوی دولت اختصاص نمی‌‌یابد. به گزارش نگاه، محمدباقر بهشتی در صحن علنی شورای شهر تبریز مصوبه‌‌ دولت درخصوص تبریز ۲۰۱۸

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تبریز با انتقاد از عدم اختصاص بودجه دولتی برای اجرای برنامه‌‌های تبریز ۲۰۱۸، گفت: تا مرداد ماه سال آینده یک ریال هم برای اجرای برنامه‌‌های این رویداد از سوی دولت اختصاص نمی‌‌یابد.

به گزارش نگاه، محمدباقر بهشتی در صحن علنی شورای شهر تبریز مصوبه‌‌ دولت درخصوص تبریز ۲۰۱۸ را هیچ خواند و ابراز داشت: از اعتبارات دولتی یک ریال هم نخواهد رسید کما اینکه برای طرح‌های مصوب دولت که مجلس تصویب کرده تا الان یک ریال هم اختصاص نیافته است و به هیچ وجه روی آن نمی‌شود حساب باز کرد.

وی افزود: ۲ ماه و نیم دیگر تبریز ۲۰۱۸ فرا می‌‌رسد و هنوز یک ریال پول نداریم، در ۲۷ شهریور به مقبره الشعرا رفتیم و هر گردشگر خارجی به تبریز بیاید حداقل به مقبره شعرا می‌رود، اعتبار ۱۵ میلیارد می‌‌باشد ولی ۳۴ میلیارد تومان برای تکمیل این پروژه بودجه نیاز است.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تبریز با طرح این سوال که اگر یک گردشگر بخواهد سرویس برود کجا را دارد، متذکر شد: گفتند هم اینجا سرویس است هم در موزه بازار و هم در امامزاده ولی رفتم، دیدم سرویس بهداشتی آن مکان‌‌ها با مشکلات بسیاری مواجه است.

وی تاکید داشت: شهرداری باید بسیج شود تا سرویس‌های بهداشتی را بهداشتی‌‌تر نماید و در ثانی سرویس بهداشتی فرنگی راه اندازی شود.

بهشتی با بیان اینکه بودجه دولت تا مرداد سال آتی نیز احصاء نخواهد شد، اذعان کرد: روی کاغد و در جلسات تبزیز ۲۰۱۸ را برگزار نکنیم، اینکه شهرداری و سایر دستگاه‌‌ها چه کاری باید انجام دهند دقیق معین شود و استانداری باید با دولت جلسه داشته باشد تا بودجه برای امسال گرفته شود چون سال بعد ارزشی نخواهد داشت.

امتیازدهی post

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

9 − 2 =