کد خبر : 17550
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۷:۴۹

فرمانده سپاه عاشورا : بیانیه گام دوم انقلاب کاملا عملی است

فرمانده سپاه عاشورا : بیانیه گام دوم انقلاب کاملا عملی است

فرمانده سپاه عاشورای تبریز گفت : هرآنچه رهبر انقلاب اسلامی در بیانیه گام دوم فرموده‌اند، کاملاً عملی و قابل اجراست؛ بنابراین اصحاب فکر و هنر باید مبنای حرکت خودشان را بیانیه گام دوم قرار دهند. به گزارش سهند، سردار عابدین خرَم فرمانده سپاه عاشورا  امروز دوشنبه  در همایش عدالت‌خواهی از نهضت مشروطه تا گام دوم انقلاب

فرمانده سپاه عاشورای تبریز گفت : هرآنچه رهبر انقلاب اسلامی در بیانیه گام دوم فرموده‌اند، کاملاً عملی و قابل اجراست؛ بنابراین اصحاب فکر و هنر باید مبنای حرکت خودشان را بیانیه گام دوم قرار دهند.

به گزارش سهند، سردار عابدین خرَم فرمانده سپاه عاشورا  امروز دوشنبه  در همایش عدالت‌خواهی از نهضت مشروطه تا گام دوم انقلاب اسلامی گفت: امام(ره) و مقام معظم رهبری، همواره توجه به مردم را در اولویت قرار داده‌اند و به همین دلیل مردم نیز آنها را دوست دارند.

خرّم گفت: درس بزرگ مشروطیت این است که ما باید متکی به مکتب و مردم خودمان باشیم و از مکاتب مختلف غربی، نتیجه‌ای عاید کشور و ملت نخواهد شد.

وی افزود: امامین انقلاب برخلاف نهضت مشروطیت از نفوذ بیگانگان غفلت نکردند. درس بزرگ مشروطیت این است که ما باید متکی به مکتب و مردم خودمان باشیم و از مکاتب مختلف غربی، نتیجه‌ای عاید کشور و ملت نخواهد شد.

فرمانده سپاه عاشورای تبریز گفت: پیروی از ولایت فقیه، رکن اصلی ایستادگی در برابر بیگانگان به شمار می‌رود و باعث رشد جامعه الهی خواهد شد. هرآنچه رهبر انقلاب اسلامی در بیانیه گام دوم فرموده‌اند، کاملاً عملی و قابل اجراست؛ بنابراین اصحاب فکر و هنر باید مبنای حرکت خودشان را بیانیه گام دوم قرار دهند.

خرم با اشاره به جایگاه علما در تاریخ کشور خاطرنشان کرد: هنگام برافراشتن پرچم روسیه بر سردر منزل شیخ فضل‌الله نوری ایشان فرمود من به غیر از بیرق اسلام به زیر پرچم دیگری نخواهم رفت، این موضوع درباره ستارخان نیز صادق است؛ بنابراین تمام این مصادیق نشان دهنده بصیرت موجود در جامعه دوران مشروطه است.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سه × چهار =