کد خبر : 15939
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۷ تیر ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۵

عملکرد درخشان نمایندگان استان در پایان روز نخست مسابقه دوچرخه سواری

عملکرد درخشان نمایندگان استان در پایان روز نخست مسابقه دوچرخه سواری

کوهستان‌سواران کراس‌کانتری آذربایجان‌شرقی در اولین روز مسابقات قهرمانی کشور خوش درخشیدند. به گزارش آوای سهند، در اولین روز مسابقات دوچرخه‌سواری قهرمانی کوهستان کشور، رکابزنان استان آذربایجان‌شرقی خوش درخشیده و پس از قهرمانی در کراس‌کانتری جوانان، مقام‌های سوم تا پنجم بزرگسالان این رشته را نیز کسب کردند. پرویز مردانی، علی ظهراب‌زاده و حسن سیف‌الهی سه نماینده

کوهستان‌سواران کراس‌کانتری آذربایجان‌شرقی در اولین روز مسابقات قهرمانی کشور خوش درخشیدند.

به گزارش آوای سهند، در اولین روز مسابقات دوچرخه‌سواری قهرمانی کوهستان کشور، رکابزنان استان آذربایجان‌شرقی خوش درخشیده و پس از قهرمانی در کراس‌کانتری جوانان، مقام‌های سوم تا پنجم بزرگسالان این رشته را نیز کسب کردند.

پرویز مردانی، علی ظهراب‌زاده و حسن سیف‌الهی سه نماینده استان در رقابت رده سنی برگسالان بودند که مردانی به مقام سوم دست یافته و صاحب نشان برنز شد و ظهراب‌زا‌ده و سیف‌الهی نیز به ترتیب چهارم و پنجم شدند.

بر اساس این گزارش، فراز شکری، کاپیتان تیم ملی کوهستان از تهران مقام قهرمانی رقابت کراس‌کانتری بزرگسالان را به خود اختصاص داد.

این رقابت‌ها به میزبانی شهرستان سردشت استان آذربایجان‌غربی درحال برگزاری است که فردا دوشنبه با انجام مسابقه دانهیل در بخش مردان پیگیری خواهد شد و آیدین صرافی تنها نماینده استان در این مسابقه خواهد بود.

ضمن اینکه روز سه‌شنبه – ۱۸ تیر ماه – در روز پایانی این رقابت‌ها مسابقه کراس‌کانتری بانوان در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان درحالی برگزار خواهد شد که استان آذربایجان‌شرقی نماینده‌ای در این دور ندارد.

یادآور می‌شود؛ در مسابقه کراس‌‌کانتری جوانان که صبح امروز برگزار شد، علی لبیب از آذربایجان‌شرقی به مقام قهرمانی دست یافت که با احتساب نشان برنز پرویز مردانی، اندوخته رکابزنان اعزامی استان در روز اول به دو مدال طلا و برنز رسید.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سه + 8 =