کد خبر : 38524
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۹

رئیس پارک علم و فناوری استان خبر داد؛

آذربایجان شرقی، دارای ظرفیت های فراوان در توسعه کسب و کار

آذربایجان شرقی، دارای ظرفیت های فراوان در توسعه کسب و کار
رئیس پارک علم و فناوری استان گفت: آذربایجان شرقی در برخی حوزه ها همچون صنایع غذایی یا متاورس پتانسیل های فراوانی دارد که بایستی از چنین ظرفیت هایی در توسعه کسب و کار ها بهره مند شد.

به گزارش نگاه، سعید جعفری راد، رئیس پارک علم و فناوری استان در در اولین همایش ملی شرکت های برتر فعال در حوزه فین تک و تامین مالی استارتاپی گفت: در ادبیات فناوری، استارتآپ زمانی توسعه خواهد یافت که بعد از رسیدن به سقف طلایی از آن عبور کند اما در غیر این صورت دچار سقوط خواهند شد.

وی در ادامه افزود: شرکت هایی که در پارک علم و فناوری مستقر هستند از برخی مزایا بهره مند می شوند که از جمله آن می توان به معافیت مالیاتی تا زمان کسب مجوز دانش بنیان و یا کسب پروانه بهره برداری اشاره کرد.

رئیس پارک علم و فناوری استان با بیان اینکه تسهیلات می تواند حالت سم برای کسب و کار داشته باشد، تصریح کرد: کسب و کار معمولا یا نیازمند حمایت های مالی هستند یا تقویت فروش که در حمایت مالی و تسهیلات افراد بایستی اقساط آن را بعدا پرداخت کنند ولی در تقویت فروش زمینه توسعه استارتاپ ها فراهم می شود.

جعفری راد همچنین در خصوص ظرفیت های استان گفت: آذربایجان شرقی در برخی حوزه ها همچون صنایع غذایی یا متاورس پتامسیل های فراوانی دارد که بایستی از چنین ظرفیت هایی در توسعه کسب و کار ها بهره مند شد.

انتهای پیام/

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پنج × 1 =