کد خبر : 5061
تاریخ انتشار : شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۷:۴۴

با تن دادن به ریسک بازی را بردیم

با تن دادن به ریسک بازی را بردیم

سرمربی تیم گسترش فولاد گفت: چون در نیمه اول بازی نتیجه نگرفتیم ریسک کرده و سیستم بازی را تغییردادیم که موفق به پیروزی یک بر صفر شدیم. لوکا بوناچیچ شامگاه پنجشنبه در نشست خبری پس از بازی دو تیک گسترش فولاد و سپید رود رشت با اشاره به اینکه از اول می دانستیم بازی سختی

سرمربی تیم گسترش فولاد گفت: چون در نیمه اول بازی نتیجه نگرفتیم ریسک کرده و سیستم بازی را تغییردادیم که موفق به پیروزی یک بر صفر شدیم.

لوکا بوناچیچ شامگاه پنجشنبه در نشست خبری پس از بازی دو تیک گسترش فولاد و سپید رود رشت با اشاره به اینکه از اول می دانستیم بازی سختی مقابل تیم حریف داریم، افزود: بازی امروز را می‌ توان به دو بخش تقسیم کرد، نیمه اول که تیم سپید رود برتر بود و بازی را کنترل می ‌کرد و نیمه دوم که ما بازی را در اختیار گرفتیم.
به گزارش نگاه وی با اشاره به اینکه ما در نیمه دوم فشار زیادی روی دروازه حریف ایجاد کردیم، افزود: بازیکنان تیمم خیلی تلاش کردند و مستحق برد مقابل تیم حریف بودیم .
سرمربی گسترش فولاد خاطرنشان کرد: اول باید روی مالکیت توپ کار کنیم و این بخش را بهبود ببخشیم زیرا که در نیمه اول، بازی را از دست دادیم چون نمی‌توانستیم توپ را به خوبی کنترل کنیم لذا سیستم تیم را تغییر داده و از دو مهاجم استفاده کردیم و این کار یک ریسک بود اما باعث شد در انتها به نتیجه برسیم.
بوناچیچ درمورد کاکا شویلی اظهارکرد: با او صحبت کرده بودیم و بازی آرامی از خودش ارائه داد ولی کیفیت بازی خود را از دست داد و به نظر می رسد باید اجازه دهیم او به سبک خودش بازی کند و نباید به او فشاری بیاوریم.
وی همچنین درباره عملکرد آندرانیک تیموریان، اظهارکرد: با اضافه شدن آندرانیک توانستیم عملکرد تیم خود را بهبود ببخشیم
وی با بیان اینکه تیموریان برای مدتی بازی نکرده است و نیازمند فرصت برای آمادگی کامل است، اظهار امیدواری کرد: در بازی های بعدی آماده تر در میدان ظاهر شود.
تیم گسترش با برد یک بر صفر مقابل تیم سپید رود با سه امتیاز در رده دهم جدول لیگ برتر جای گرفت.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هفت − 5 =