کد خبر : 28816
تاریخ انتشار : جمعه ۲۳ مهر ۱۴۰۰ - ۹:۵۴

تراکتور یک پله از سایر رقباء عقب است

تراکتور یک پله از سایر رقباء عقب است

سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: ما حریف دست و پا بسته‌ای نیستیم و رقبایی را شکست خواهیم داد که هواداران لذت ببرند.

به گزارش نگاه، فیروز کریمی با بیان اینکه وضعیت کلی تیم برای همه روشن است، اظهار داشت: ما تمرینات را دیر استارت زدیم و به تبع آن، تمرینات بدنسازی هم دیر آغاز شد و این موضوع باعث شد که بازی‌های تدارکاتی هم برایمان سخت‌تر شود.
وی افزود: وقتی تمام تیم‌ها بدنسازی را انجام داده و به اردو رفتند، ما تمرینات بدنسازی را آغاز کردیم و زمانی هم که آنان بازی‌های دوستانه را انجام داده و تمام کردند، ما وارد بازی‌های تدارکاتی شدیم. معتقدم تراکتور در مراحل آماد‌ه‌سازی، یک پله از سایر رقباء عقب است.
کریمی با اشاره به دو بازی تدارکاتی تراکتور در اردوی تهران، توضیح داد: این بازی‌ها با تلاش سرپرست تیم تدارک دیده شد. به هر حال با داشته‌های کنونی وارد مسابقات می‌شویم.
سرمربی تیم فوتبال تراکتور با بیان اینکه هواداران تیم موجود را با تمام توان حمایت کنند، خاطرنشان کرد: آن نفراتی که می‌توانستیم در بازار نقل و انتقالات صید کنیم، همین افراد هستند.
وی با تأکید بر اینکه هیچ کدام از بازیکنان جذب شده فامیل من نیستند، گفت: تراکتور تیم معمولی و کمی نیست، بلکه تیمی مردمی، ریشه‌دار و با هواداران میلیونی است. برخی‌ها با حرف‌های بچگانه همچون نسبت دادن ارتباطات فامیلی به افراد، کادر را دل زده نکرده و عاملی برای افول تیم نباشند.
کریمی با بیان اینکه رقبای ما تا دندان مسلح هستند، اظهار داشت: تراکتور در آستانه یک دو راهی است. یک راه این هست که ما اعتبار تراکتور را برمی‌گردانیم و یا اینکه با وارد شدن به حواشی، راهی را طی می‌کنیم که خیلی از تیم‌های مردمی طی کرده‌اند. من با خیلی از این تیم‌های مردمی کار کردم، به عنوان مثال حدود ۱۵ هزار هوادار در تمرینات تیم‌ استقلال اهواز شرکت می‌کردند.
وی با بیان اینکه خوشبختانه هواداران ما اهل تجزیه و تحلیل هستند، تأکید کرد: هواداران یقین داشته باشند که ما تمام تلاش را انجام می‌دهیم.
سرمربی تراکتور گفت: تراکتور تیمی با نیم قرن تاریخ و میلیون‌ها عاشق است. هواداران اجازه ندهند عده‌ای داخل‌شان رخنه کنند. ما حریف دست و پا بسته‌ای نیستیم و رقبایی را شکست خواهیم داد که هواداران لذت ببرند.
سرمربی تراکتور در خصوص وضعیت پنجره نقل و انتقالاتی تیم، توضیح داد: همچنان پنجره نقل و انتقالاتی تیم باز نشده است؛ اما تلاش‌های زیادی از مدت‌ها قبل در این راستا انجام شده و بر اساس گفته‌ها، پنجره نقل و انتقالاتی به زودی باز می‌شود.
انتهای پیام/

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دو + شانزده =