کد خبر : 28591
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۸

بزودی یک رکورد سورپرایز خواهم داشت

بزودی یک رکورد سورپرایز خواهم داشت

گیتی موسوی رکورددار کشیدن تریلی قویترین زن جهان در مصاحبه ای اختصاصی با پایگاه خبر نگاه آذربایجان گفت: بزودی یک رکورد سورپرایز خواهم داشت که امیدوارم بزودی انجام شود. این بانوی افتخارآفرین و خبرساز تبریزی که به الهام بخش بسیاری از بانوان ورزشکار تبریزی تبدیل شده است از بانوان خواست که هیچگاه از ورزش و

گیتی موسوی رکورددار کشیدن تریلی قویترین زن جهان در مصاحبه ای اختصاصی با پایگاه خبر نگاه آذربایجان گفت: بزودی یک رکورد سورپرایز خواهم داشت که امیدوارم بزودی انجام شود.
این بانوی افتخارآفرین و خبرساز تبریزی که به الهام بخش بسیاری از بانوان ورزشکار تبریزی تبدیل شده است از بانوان خواست که هیچگاه از ورزش و سلامتی خویش غافل نشوند.

سفیر کمپین ایران تندرست افزود: کرونا آسیب بسیاری را از لحاظ روانی و فیزیکی به همگان تحمیل کرده است و با نیمه تعطیل شدن باشگاه های ورزشی، فیزیک و روان مردم آسیب دیده است، اما در این میان بیشترین آسیب متعلق به زنان بوده است، چون مکانهای سربسته برای ورزش بانوان عزیز، بسیار کاهش یافته و وجود برخی محدودیتهای فرهنگی اجازه ورزش زنان در مکانهای آزاد را نمی دهد.

گیتی موسوی با اشاره به اینکه نشاط جامعه از سلامت و نشاط زنان آن نشات می گیرد، از زنان خواست که از سلامت خود غافل نشده و تحت هر شرایطی ورزش و نرمش داشته باشند. همچنین مراقب باشند در دام سودجویانی که بنام لاغری یا بدنسازی قرصهای غیرمناسب و غیراستاندارد برایشان تجویز می کنند، نیفتند و با تغذیه اصولی و سالم می توانند بهترین فیزیک بدنی را داشته باشند.

امتیازدهی post

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سه + 11 =