کد خبر : 27522
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۳

پایان تلخ برای المپین تکواندو آذربایجان/ دست میرهاشم به مدال نرسید

پایان تلخ برای المپین تکواندو آذربایجان/ دست میرهاشم به مدال نرسید

نماینده وزن دوم المپیکی تکواندو کشورمان در مصاف با نماینده پرافتخار کره‌جنوبی نتیجه را واگذار کرد و از کسب مدال المپیک بازماند.

به گزارش نگاه، میرهاشم حسینی، نماینده وزن ۶۸- کیلوگرم تکواندو کشورمان در المپیک توکیو که از بخت‌های مسلم کاروان ایران برای کسب مدال بود، امروز (یکشنبه) در این رقابت‌ها به روی شیاپ‌چانگ رفت و درنهایت با یک برد و ۲ باخت از دور مسابقات کنار رفته و با ناکامی‌به کارش خاتمه داد.

المپین جوان میانه‌ای که کارش را با پیروزی ۱۸ بر ۱۶ بر حریف چین تایپه‌ای آغاز کرده بود، در گام دوم و در مرحله یک‌چهارم نهائی مقابل پدیده ازبکستانی با نتیجه ۳۴ بر ۲۲ مغلوب شد تا در عین ناباوری از رسیدن به نیمه‌نهائی بازمانده و به گروه بازنده‌ها برود.

در ادامه، میرهاشم با توجه به فینالیست شدن حریف ازبک، در دیدار شانس مجدد به مصاف «دای هون لی» از کره‌جنوبی دارنده نشان‌های نقره و برنز دو المپیک گذشته رفت و در مصافی که کاملاً بی‌انگیزه بود با نتیجه ۳۰ بر ۲۱ شکست خورد و دستش از مدال برنز کوتاه ماند.

بدین ترتیب، هر سه نماینده تکواندو ایران در المپیک توکیو حذف شدند تا ناکامی‌مطلق، کارنامه هوگوپوشان کشورمان در این مسابقات باشد. البته تکواندو ایران در بخش تیمی‌نیز رقابت خواهد کرد که امیرمحمد بخشی و عرفان ناظمی، دو تکواندوکار دیگر میانه‌ای در ترکیب این تیم حضور دارند.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

3 × 5 =