کد خبر : 27454
تاریخ انتشار : جمعه ۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۳

برخی سیاست‌گذاری‌های داخلی جوانان را ناامید می‌کند

برخی سیاست‌گذاری‌های داخلی جوانان را ناامید می‌کند

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی و امام جمعه تبریز با ابراز تاسف از شرایط سخت اقتصادی کشور، گفت: گاهی سیاست‌گذاری‌های غلط داخلی جوانان کشور به ویژه جوانان مبتکر و خلاق را ناامید می‌کند. به گزارش نگاه، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی آل‌هاشم در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تبریز با بیان اینکه بخش تولید داخلی و صنایع کشور با مشکلات

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی و امام جمعه تبریز با ابراز تاسف از شرایط سخت اقتصادی کشور، گفت: گاهی سیاست‌گذاری‌های غلط داخلی جوانان کشور به ویژه جوانان مبتکر و خلاق را ناامید می‌کند.

به گزارش نگاه، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی آل‌هاشم در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تبریز با بیان اینکه بخش تولید داخلی و صنایع کشور با مشکلات عدیده مواجه شده و به تدریج در حال ورشکستگی است، افزود: چشم امید مردم به دولت سیزدهم است تا بلکه مسائل اصلی مردم شامل بیکاری و معیشت طبقه ضعیف جامعه و مافیای وارداتی را حل و فصل کند.
وی اظهار داشت: هم‌اکنون شرایط حاکم کمر تولید داخلی را می‌شکند و سیاست‌های داخلی کشور غلط است و به هیچ عنوان جوابگوی انتظارات نیست.
حجت‌الاسلام آل‌هاشم تشکیل دولت جوان حزب‌اللهی را یک ضرورت غیرقابل انکار در شرایط سخت کنونی دانست و یادآور شد: راهکار ایجاد تحول در کشور تشکیل دولت جوان مؤمن انقلابی است و جوانان نخبه و مؤمن و انقلابی باید وارد عرصه کار و اداره کشور شوند.
وی به جنگ رسانه‌ای دشمنان علیه نظام اسلامی اشاره و اضافه کرد: دشمنان تمرکز جنگ رسانه‌ای خود را علیه ایران گذاشته‌اند تا کشور را در آستانه انتقال دولت دچار التهاب ساختگی کنند که بر همین اساس گرانی‌ها، بازار رها شده، قصه پر غصه آب در خوزستان نجیب و صبور از مصادیقی است که به خاطر غفلت‌ها یا بی‌توجهی‌ها حاصل شده است.
حجت‌الاسلام آل‌هاشم تاکید کرد: دشمن آن همه تبلیغ کرده بود که مردم در ۲۸ خرداد سال جاری پای صندوق‌های رأی نروند ولی مردم پای صندوق‌های رأی رفتند و دشمن عصبانی شد.
وی با اشاره به اینکه آرزوهای استکبار از میوه‌های نشست وین بر باد رفته است، بیان کرد: اکنون آمریکا و اروپا باید بیش از پیش منتظر سیاست‌های نظام اسلامی بنشینند.
وی به اشاره به فرا رسیدن عید سعید غدیر خم، گفت: نباید طرح موضوع غدیر بر جدایی مسلمانان منجر شود بلکه باید موجب وحدت بیشتر مسلمانان در نقاط مختلف جهان شود.
خطیب جمعه تبریز فرهنگ غدیر را محور امنیت جهانی دانست و ادامه داد: باید توجه داشت که تا امنیت در جامعه‌ای حاکم نشود فراهم کردن اقتصاد سالم نیز ممکن نخواهد بود.
حجت‌الاسلام آل‌هاشم افزود: پیامبر(ص) می‌فرماید غدیر برترین عید امت من و روزی است که خداوند علی (ع) را به عنوان پرچمدار نصب و نعمت را بر امت من تمام کرده است که بر همین مبنا زنده نگه داشتن غدیر در حقیقت زنده نگه داشتن اسلام است.
وی اظهار داشت: از روز غدیر تا روز مباهله باید همه جا جشن و سرور باشد و البته جشن‌های غدیر تا روز مباهله با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و به صورت باشکوه باید برگزار شود.
امام جمعه تبریز به سالروز سفر رهبر انقلاب به تبریز در پنجم مرداد سال ۱۳۷۲ اشاره کرد و افزود: پنجم مرداد روزی است که مقام معظم رهبری به تبریز تشریف آوردند و تبریز و آذربایجان استقبال با شکوهی از ایشان انجام دادند و الان نیز به ایشان می‌گوئیم ۲۸ سال از سفر شما به آذربایجان و تبریز می‌گذرد و مردم تبریز و اهالی آذربایجان بازهم منتظر قدوم متعالی هستند.
انتهای پیام/

امتیازدهی post

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سه × 4 =