کد خبر : 27367
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۴

تقویت روحیه همکاری کلید نجات کشور است

تقویت روحیه همکاری کلید نجات کشور است

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی و امام جمعه تبریز گفت: تقویت روحیه همکاری کلید نجات کشور است و مسئولان باید به گلایه‌های به حق مردم از مشکلات اقتصادی توجه کنند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی و امام جمعه تبریز گفت: تقویت روحیه همکاری کلید نجات کشور است و مسئولان باید به گلایه‌های به حق مردم از مشکلات اقتصادی توجه کنند.

به گزارش نگاه، حجت الاسلام و المسلمین سید محمدعلی آل هاشم چهارشنبه شب در دیدار جمعی از تعاونگران برتر آذربایجان شرقی با وی به مناسبت هفته تعاون با بیان اینکه امروز مردم زیر فشار مشکلات اقتصادی بسیاری هستند، افزود: با روحیه تعاون، همکاری و با تکیه بر الزامات اقتصاد مقاومتی می‌توانیم از شرایط موجود اقتصادی که مردم را در تنگنا قرار داده است، عبور کنیم.
وی با اشاره به ابهامات طرح گشایش اقتصادی مطرح شده از سوی دولت گفت: قیمت کالاهای اساسی و ضروری مردم و همچنین خودرو هر روز افسار گسیخته افزایش پیدا می کند و مردم زیر فشار مشکلات معیشتی بسیاری هستند که این حل این مشکل مهم نیازمند توجه جدی مسئولان کشور است.
امام جمعه تبریز اضافه کرد: در نظام اسلامی تعاونی‌ها از جایگاه بالایی برخوردارند که بعداز انقلاب هم برکات زیادی به جامعه داشته است، اما در حال حاضر به دلیل کمرنگ برخی از فعالیت‌ها نیازمندیم که تشکل‌های تعاونی تقویت شود.
وی با بیان اینکه تعاون ریشه در فرهنگ ما دارد، گفت:  با کمک همدیگر می توانیم  طرح‌های عام المنفعه ای را که در گذشته در جامعه اجرا می شد، دوباره انجام دهیم تا مردم از برکات ارزشمند آنها بهرمند شوند.
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی هم در این دیدار با ارائه گزارشی از فعالیت‌های تعاونی استان گفت: ۴.۵ درصد تعاونی‌های کشور در آذربایجان شرقی فعالیت می کنند که با فعالیت آنها در ۱۳ گرایش، برای ۷۸ هزار و ۷۰۰ نفر شغل ایجاد شده است.
حسین فتحی افزود: تعاونی‌های آذربایجان شرقی سه میلیون نفر عضو دارد که ۷۵ درصد جمعیت استان را شامل می شود.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

بیست − هشت =