کد خبر : 27193
تاریخ انتشار : شنبه ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۲

حفظ پاکدستی و سلامت مجموعه اولویت مدیران شهرداری باشد

حفظ پاکدستی و سلامت مجموعه اولویت مدیران شهرداری باشد

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری آذربایجان شرقی گفت: پاکدستی و سلامت مدیران و کارکنان شهرداری باید از اولویت‌های جدی در شهرداری‌ها باشد.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری آذربایجان شرقی گفت: پاکدستی و سلامت مدیران و کارکنان شهرداری باید از اولویت‌های جدی در شهرداری‌ها باشد.

به گزارش نگاه، مراسم معارفه علی حسین پور به عنوان شهردار باسمنج ظهر امروز با حضور مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری، فرماندار شهرستان تبریز و بخشدار مرکزی و اعضای شورای اسلامی شهر و معاونین شهرداری با در نظر گرفتن پروتکل‌های بهداشتی تعریف شده از سوی ستاد ملی کرونا برگزار شد.
منصور طالب پور در این مراسم پاکدستی شهردار و پرسنل شهرداری را از مهمترین مطالبات مردم عنوان کرد و افزود: پاکدستی و سلامت مدیران و کارکنان شهرداری بایستی از اولویت جدی شهرداری‌ها باشد و در این راستا از رفتارهای اشتباه و ناسالم در هر سطحی از کارکنان چشم پوشی نخواهد شد.
مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری آذربایجان شرقی با بیان اینکه بایستی ملاک و شاخص عمل شهرداران قانون باشد، گفت: پاسخگو بودن در مقابل مردم از ویژگی‌های شهرداران نمونه است و مردم و شهروندان بهترین ناظران شهرداری‌ها هستند و اثرات و حسنات اقدامات انجام گرفته توسط شهرداری‌ها، سال‌ها در خاطر مردم ماندگار خواهد بود و بر زندگی آنها تأثیر خواهد گذاشت.
بهروز مهدوی فرماندار شهرستان تبریز نیز در این آئین گفت: اشتباه و خسران همیشه در کمین انسان است و همیشگی بودن این آسیب ضرورت توجه بیشتر به اعمال و رفتارمان را گوشزد می‌کند.
وی گفت: پایبندی به قانون از جمله راه‌های جلوگیری از این اشتباهات است و وظیفه همه ما عمل به قانون است.
در پایان جلسه از خدمات محمد امیری در دوران سرپرستی شهرداری قدردانی شد. حسین پور امروز با حکم دکتر پور محمدی استاندار آذربایجان شرقی فعالیت خود را آغاز کرد.
انتهای پیام/

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سه × یک =