کد خبر : 26949
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۳

دولت معطل نتیجه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا نماند

دولت معطل نتیجه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا نماند

عضو کمیسیون امور داخلی کشور در مجلس معتقد است سه صد روز به‌علاوه ۶۵ روز فرصت مغتنمی است تا دولت بتواند به دور از چشمداشت به غرب، در کشور ایجاد تحول کند.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور در مجلس معتقد است سه صد روز به‌علاوه ۶۵ روز فرصت مغتنمی است تا دولت بتواند به دور از چشمداشت به غرب، در کشور ایجاد تحول کند.

به گزارش نگاه، احمد علیرضا بیگی در گفت و گو با خبرنگار، با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب به مناسبت هفته دولت و با تأکید بر استفاده از توان داخلی برای حل مشکلات اقتصادی گفت: ایشان فرمودند نباید مشکلات اقتصادی را به تحولات خارجی گره زد و همواره به مسئولان تأکید فرموده اند که چشمتان به دست بیگانه نباشد و با استفاده از ظرفیت داخلی، مسائل حل و فصل شود.
نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی در ادامه با تأکید بر اینکه سیاست های ابلاغی رهبر معظم انقلاب همواره راهگشا بوده است، عنوان کرد: ایشان معتقدند حتی علیرغم باقی ماندن تنها یک سال از عمر دولت باز هم امکان حل مشکلات وجود داشته و نباید کشور را معطل نگاه داشت که چه تحولی در کشورهای دیگر به واسطه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری، رخ می دهد.
وی ادامه داد: دولت در سال پایانی خود نیز چنانچه رهبر معظم انقلاب فرمودند سه صد روز و ۶۵ روز فرصت دارند تا در کشور ایجاد تحول کنند و این فرصت کمی نیست.
علیرضابیگی همچنین با بیان اینکه با وجود ظرفیت بسیار، شرایط سخت کنونی سزاوار مردم ما نیست، اظهار داشت: منابع مردم که باید صرف تولید و جهش آن می شد، به طرف بورس سوق داده شد در حالی که می توانست صرف مشارکت در صنعت نفت کشور و مانع خام فروشی شده تا آنها نیز در ثروت نفت شریک شوند.
این عضو مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی همچنین به نهضت قطعه سازی مورد تأکید رهبری اشاره و بیان کرد: نیروهای مسلح نشان دادند در مهندسی معکوس، تأمین قطعات و تجهیزات خاص و حساس توانسته اند اقدامات بزرگی انجام داده و صنعت دفاعی کشور را بی نیاز از بیگانه کنند.
عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر قطعات با هزینه بالا وارد کشور می شود در حالی که نیروهای مسلح امکان ساخت آن را دارند لذا دولت به جای استفاده از بیگانه در حوزه قطعه سازی به ظرفیت داخلی تکیه کند که امتحان خود را به خوبی پس داده است.
انتهای پیام/

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

بیست + سیزده =