کد خبر : 26927
تاریخ انتشار : سه شنبه ۴ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۰

فرصت‌سوزی بزرگ تراکتور/ مرغ از قفس پرید! + عکس

فرصت‌سوزی بزرگ تراکتور/ مرغ از قفس پرید! + عکس

باشگاه تراکتور بهترین فرصت برای بازگرداندن یکی از ستارگان سابق خود را از دست داد. به گزارش نگاه، دانیال اسماعیلی‌فر بعد از پایان خدمت سربازی و جدایی‌ از تیم تراکتور همواره در لیست خرید این تیم قرار داشت و مسئولان باشگاه تراکتور تلاش زیادی برای بازگرداندن او به تبریز انجام دادند که البته در این امر

باشگاه تراکتور بهترین فرصت برای بازگرداندن یکی از ستارگان سابق خود را از دست داد.

به گزارش نگاه، دانیال اسماعیلی‌فر بعد از پایان خدمت سربازی و جدایی‌ از تیم تراکتور همواره در لیست خرید این تیم قرار داشت و مسئولان باشگاه تراکتور تلاش زیادی برای بازگرداندن او به تبریز انجام دادند که البته در این امر ناکام ماندند. 

تراکتوری‌ها برای جذب ستاره سابق خود بارها با مسئولان باشگاه ذوب‌آهن مذاکره کردند لیکن مبلغ بالای درخواستی از سوی باشگاه اصفهانی برای صدور رضایت‌نامه دانیال اسماعیلی‌فر باعث شد تا این مذاکرات به شکست بیانحامد.

اما در شرایطی که در پایان لیگ نوزدهم قرارداد اسماعیلی‌فر با ذوبی‌ها به اتمام رسیده و او بازیکن آزاد شده بود، وی امروز با عقد قراردادی ۲ ساله به سپاهان پیوست تا تراکتور بزرگترین فرصت برای بازگرداندن این بازیکن به تبریز را از دست بدهد.

با توجه به قانون منع استخدام مربی و بازیکن خارجی برای فصل آینده مسابقات باشگاهی فوتبال کشور، جذب اسماعیلی‌فر در نقل‌وانتقالات می‌توانست برگ برنده باشد که تراکتور این فرصت را به راحتی هر چه تمام‌تر از دست داد.

ناگفته نماند، اسماعیلی‌فر که در نزد پرشورها بازیکن بسیار محبوبی است، از زمان جدایی از تیم تراکتور چندین بار برای بازگشت به این تیم چراغ سبز نشان داده و حتی در گفت‌وگویی اعلام کرده بود که از خدایش است تا دوباره به تراکتور برگردد.

انتهای پیام/

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پنج × 2 =