کد خبر : 26377
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۷

هیچگاه در شورا معامله نکردم/حقوق کارکنان پرداخت نشود جلسه شورا را بهم خواهم زد

هیچگاه در شورا معامله نکردم/حقوق کارکنان پرداخت نشود جلسه شورا را بهم خواهم زد

عضو شورای شهر تبریز اظهار کرد: من هیچگاه در شورا معامله نکردم و اگر یادتان باشد شما گفتید که من معامله نمی‌کنم بلکه امتیاز می‌دهم!

عضو شورای شهر تبریز اظهار کرد: من هیچگاه در شورا معامله نکردم و اگر یادتان باشد شما گفتید که من معامله نمی‌کنم بلکه امتیاز می‌دهم!

به گزارش نصر، “محمد حسن اسوتچی” در نطق میان‌دستور صد و نود و چهارمین جلسه شورای اسلامی شهر تبریز بدون نشستن در جایگاه خود، اظهار داشت: از بین تمام کاندیداها فقط به آقای نیکوخصلت رای دادم و در مورد بقیه حتی آقای آجودان زاده که باهم همسایه هستیم نتوانستم رای دهم و از ایشان عذر خواهی کردم.
وی ادامه داد: بعضی از موارد وجود دارد که از شورای سوم حل نشده است و در آینده هم حل نمی شود، آقای دبیری شما ۱۳ سال است که مرا می‌شناسید و می‌دانید که هیچ درخواستی نداشتم.
اسوتچی اظهار کرد: شما از صداقت و امانت حرف زدید اما چرا خود ما نمی‌توانیم با صداقت به مردم پاسخگو باشیم، اگر قرار باشد در بعضی از موارد من پیگیر باشم چرا با امضای رئیس شورا می رود؟ صداقت و شفافیت در شورا و شهرداری رعایت نمی شود، عدم شفافیت باعث شد که هفته های گذشته بنر نصب کنم، متاسفانه شفافیتی که برای شهرداری قول داده شده بود را عملیاتی نکردیم.
عضو شورای شهر تبریز ادامه داد: ما انرژی هسته‌ای کشف نمی‌کنیم بلکه می‌خواهیم هر شش ماه یک گزارش عملکرد داشته باشند که یک قانون است.
وی افزود: تا بحال سه نامه به امضای شما برای پاسخگویی نوشته‌ایم اما کسی پاسخگو نیست.
اسوتچی در پاسخ به شایعات بنری در شهرداری و جلسه شورای شهر نصب شده بود، گفت: به خاطر عدم پاسخگویی مجبور شدم که آن بنر را در شهرداری و شورا نصب کنم، به خاطر همین بنر هم حرفهایی مانند این شنیدم که به اسوتچی سهم کم رسیده و نزدیک انتخابات از این کارها می‌کند.
وی ادامه داد: من هیچگاه در شورا معامله نکردم و اگر یادتان باشد شما گفتید که من معامله نمی‌کنم بلکه امتیاز می‌دهم! اگر یادتان باشد در شورای سوم استیضاح شهردار منطقه سوم را من نوشتم و شما و پنج نفر دیگر با اینکه آن را امضا کردید، کنار کشیدید.
وی افزود: آقای شهردار امروز نوزدهم ماه است و حقوق کارگران فضای سبز منطقه هفت و عینالی مانده است، جالب است که تناسب هم رعایت می‌شود یکی حقوق کارگران بالای کوه و یکی هم کارگران پایین ترین منطقه شهر داده نشده است.
بزرگوارانی که تلفنشان را روی همه باز می‌کنند به روی کارگران هم باز کنند تا مشکل حقوقشان را بشنوند.
اگر حقوق‌ها پرداخت نشود با عرض جسارت جلسات شورا را به هم خواهم زد.
انتهای پیام/

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار + 13 =