کد خبر : 26258
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۶

کاش شمسایی با تیم دیگری برمی‌گشت/ بودجه گیتی‌پسند ۲ برابر ما بود

کاش شمسایی با تیم دیگری برمی‌گشت/ بودجه گیتی‌پسند ۲ برابر ما بود

کاپیتان تیم فوتسال مس سونگون ورزقان می‌گوید، کاش شمسایی با تیم دیگری به فوتسال برمی‌گشت.

کاپیتان تیم فوتسال مس سونگون ورزقان می‌گوید، کاش شمسایی با تیم دیگری به فوتسال برمی‌گشت.

به گزارش نگاه، «فرهاد فخیم» در خصوص بازگشت «وحید شمسایی» به عنوان سرمربی گیتی‌پسند در لیگ برتر، بیان داشت: آمدن شمسایی به لیگ، جذابیت آن را بسیار بالاتر می‌برد اما ای کاش او با تیم دیگری مثل استقلال که شنیده بودیم قرار است با این تیم در لیگ شرکت کند، بازمی‌گشت.

وی ادامه داد: با آمدن شمسایی به گیتی‌پسند بازهم شاهد دوقطبی شدن لیگ برتر می‌شویم. کاش چند تیم دیگر می‌آمدند و سرمایه‌گذاری می‌کردند تا لیگی جذاب و قوی داشته باشیم. گیتی‌پسند به خودی خود با کادر مدیریتی که دارد همیشه تیمی قوی روانه مسابقات می‌کند و اگر شمسایی به طور مثال به استقلال می‌رفت، به طور قطع جذابیت‌های لیگ بیشتر می‌شد.

کاپیتان تیم فوتسال مس سونگون ورزقان در مورد اظهارات مدیران تیم گیتی‌پسند و شمسایی در خصوص بودجه تیم مس گفت: این صحبت‌ها واقعا درست نیست. مدیریت گیتی‌پسند افراد کاربلد و آدم‌های خوبی هستند و شکی در این موضوع نیست اما صحبت‌هایی که در مورد بودجه مس طرح شده به هیچ وجه درست نیست.

وی افزود: گیتی‌پسند در سال گذشته ۲ برابر مس هزینه کرد. در ۱۰ سال گذشته که گیتی‌پسند بهترین بازیکن‌ها را با مبالغ بهتری از تیم‌های دیگر جذب می‌کرد چرا در آن زمان نمی‌گفتند مردم را گول نزنیم؟ حالا که مس چند سالی است که به فوتسال آمده و به این رشته اهمیت می‌دهد مشکل درست شده است؟

فخیم ادامه داد: تیم مس به این دلیل که دولتی است، نمی‌تواند بیشتر از ۳۰ درصد از قرارداد بازیکنان را در ابتدای کار پرداخت کند اما گیتی‌پسند به دلیل خصوصی بودن ۷۰ درصد از قرارداد را همان اول کار داده است. شمسایی نیز ۷۰ درصد از قراردادش را همین اول کار دریافت کرده است. من مشکلی با این موضوع ندارم چرا که با شمسایی و بازیکنان گیتی‌پسند دوست هستم و رابطه خوبی دارم اما اینکه برخی صحبت‌ها در مورد مس مطرح می‌شود عادلانه نیست. امتیازاتی که تیم‌های خصوصی دارند بیشتر است. به طور مثال بودجه تیم ما نمی‌تواند افزایش ناگهانی داشته باشد اما تیم‌های خصوصی در این مورد محدودیتی ندارند. البته این را هم بگویم که ما دوست داریم که جوانانی که برای فوتسال زحمت می‌کشند پول بیشتری بگیرند.

ملی‌پوش اسبق فوتسال درباره برگزاری مسابقات لیگ برتر به صورت شمال و جنوب و اینکه آیا چنین روشی درست است یا خیر، گفت: مگر لیگ برتر مسابقات کارمندی یا مدارس است که می‌خواهند لیگ را به این شکل برگزار کنند؟ اگر یک نفر در این بازی‌ها کرونا بگیرد، همه تیم‌هایی که به صورت متمرکز در یک جا جمع شدند نیز به کرونا مبتلا می‌شوند. این نوع برگزاری واقعا مناسب نیست و نظر من این است که امسال را نیز مانند لیگ سال گذشته و با پلی‌آف برگزار کنند تا تیمی با اتفاق و شانس، قهرمان لیگ نشود.

وی در خصوص بازگشت «حمید احمدی» به تیم مس سونگون ورزقان، اظهار داشت: او از لحاظ فنی و اخلاقی واقعا بازیکن خوبی است. من با احمدی چهار سال همبازی بودم. در تیم ملی نیز کنار همدیگر بازی کردیم و من شناخت کاملی از او دارم. او یکی خرید استثنایی برای تیم ما محسوب می‌شود و معتقدم که با آمدن او تیم ما تکمیل شده است. البته تیم مس با «محمدحسین درخشانی» نیز به توافق رسیده است.

انتهای پیام/

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شش + 15 =