کد خبر : 26198
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۱

شورانشینان از نتایج مطلوب ساماندهی کمیسیون ماده ۱۰۰ می‌گویند

شورانشینان از نتایج مطلوب ساماندهی کمیسیون ماده ۱۰۰ می‌گویند

 در جلسه امروز شورای شهر تبریز، اکثریب قریب به اتفاق اعضا از نتایج مطلوب ساماندهی و تجمیع کمیسیون ماده ۱۰۰ که در راستای شفاف سازی و مبارزه با فساد انجام یافته است، قدردانی کرند. به گزارش نگاه، در یکصد و نود و سومین جلسه شورای شهر تبریز، محمد عزتی، معاون شهرسازی شهردار تبریز گزارشی از

 در جلسه امروز شورای شهر تبریز، اکثریب قریب به اتفاق اعضا از نتایج مطلوب ساماندهی و تجمیع کمیسیون ماده ۱۰۰ که در راستای شفاف سازی و مبارزه با فساد انجام یافته است، قدردانی کرند.

به گزارش نگاه، در یکصد و نود و سومین جلسه شورای شهر تبریز، محمد عزتی، معاون شهرسازی شهردار تبریز گزارشی از اقدامات انجام شده در زمینه ساماندهی و تجمیع کمیسیون ماده ۱۰۰ ارائه کرد.
سیستمی کردن پرونده ها، کاهش حضور فیزیکی شهروندان، ابلاغ الکترونیکی آرا پرونده ها در راستای مبارزه با فساد، از جمله شاخص ترین اقدامات صورت گرفته در این حوزه است.
پس از ارائه این گزارش، شهرام دبیری، رئیس شورای شهر تبریز از معاون شهرسازی شهردار تبریز و اعضای کمیته راهبردی کمیسیون ماده ۱۰۰ قدردانی کرد.
فرج محمدقلیزاده، دیگر عضو شورای شهر تبریز نیز گفت: معاونت شهرسازی مجموعه ای سالم در شهرداری تبریز است که کارشناسان خبره ای در این مجموعه در تلاش هستند و آرشیوها نیز الکترونیکی شده است.
وی توضیح داد: سالم سازی امور و توجه به حقوق شهروندان اتفاق ویژه ای است که با ساماندهی کمیسیون ماده ۱۰۰شاهد تحقق آن هستیم و شهادت می دهم که اتفاق بزرگی در شهر افتاده است.
این عضو شورا یادآور شد: سیستمی شدن امور و تبدیل ابلاغ های دستی به الکترونیکی گامی موثر در زمینه مبارزه با فساد و بروز تخلفات است.
سعید نیکوخصلت، دیگر عضو شورا نیز در این باره با قدردانی از اقدامات صورت گرفته در کمیسیون ماده ۱۰۰ شهرداری تشریح کرد: افزایش شفافیت و سلامت اداری، ارتقا رضایتمندی شهروندان، پاسخگویی سریع و دسترسی سریع به آرا کمیسیون از جمله اقدامات ارزشمندی است که توسط معاونت شهرسازی شهرداری تبریز انجام یافته است.
شکور اکبرنژاد، دیگر عضو شورای شهر نیز ضمن تشکر از زحمات معاونت شهرسازی در زمینه کمیسیون ماده ۱۰۰، خواستار همکاری معاونت شهرسازی با مراکز دانشگاهی جهت به روز رسانی نقشه های تبریز شد.
عبدالله تقی پور، دیگر عضو شورای شهر نیز با قدردانی از اقدامات معاونت شهرسازی، موفقیت های حاصل شده در کمیسیون ماده ۱۰۰را در سایه مصوبات شورا و پیگیری های شهرداری برشمرد که می تواند در ساماندهی کمسیون ماده ۲۰نیز به کار گرفته شود.
محمدحسن اسوتچی، از دیگر اعضایی بود که در جلسه امروز شورای شهر درباره کمیسیون ماده ۱۰۰ سخن گفت. وی با اشاره به نتایج مثبت اقدامات انجام شده در این کمیسیون، ابراز امیدواری کرد که چنین اقداماتی در دیگر مجموعه های شهرداری نیز عملیاتی شود.
سونیا اندیش هم در این جلسه با بیان اینکه ساماندهی کمیسیون ماده ۱۰۰از جمله اقدامات مهم دوره فعلی مدیریت شهری تبریز به شمار می آید، از معاون شهرسازی شهردار تبریز و کارشناسان دخیل در این کمیسیون قدردانی کرد.
غلامحسین مسعودی ریحان هم در این باره با تشکر از عوامل ساماندهی کمیسیون ماده ۱۰۰، این اتفاق را اقدامی مهم برای تبریز برشمرد.
انتهای پیام/

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 + سیزده =