کد خبر : 26071
تاریخ انتشار : سه شنبه ۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۶

سود و زیان تراکتور از بازی‌های معوقه + جدول

سود و زیان تراکتور از بازی‌های معوقه + جدول

دو دیدار معوقه لیگ برتر فوتبال به ضرر و نفع تیم تراکتور در جدول فرجام یافت.

دو دیدار معوقه لیگ برتر فوتبال به ضرر و نفع تیم تراکتور در جدول فرجام یافت.

به گزارش نگاه، دو دیدار باقی مانده از هفته بیست‌وسوم لیگ برتر فوتبال شب گذشته برگزار شد که طی آن تیم‌های استقلال تهران و نساجی مازندران از سد رقبای خود عبور و ۳ امتیاز را از آنِ خود کردند.

آبی‌پوشان پایتخت در زمین پارس جنوبی به پیروزی ۲ بر صفر دست یافتند و مازنی‌ها نیز در خانه و درحالی که تا دقایق پایانی با ۲ گل از فولاد عقب افتاده بودند، میهمان ۱۰ نفره خود را با شکست ۳ بر ۲ بدرقه کردند.

این نتایج به ضرر و نفع تراکتوری‌ها رقم خورد جایی که آن‌ها با صعود استقلال به رده دوم به مکان چهارم سقوط کردند و در سوی دیگر فاصله ۳ امتیازی‌شان با فولاد خوزستان حفظ شد.

البته فولاد یک بازی عقب افتاده دیگر دارد و جایگاه واقعی‌اش در جدول پس از برگزاری این بازی مشخص خواهد شد. به عبارتی، فولای‌ها همچنان جایگاه چهارمی تراکتور را تهدید می‌کنند.

نکته دیگر، امتیازات مشابه استقلال، سپاهان و تراکتور است که با ۴۵ امتیاز و به دلیل تفاضل گل به ترتیب در رده‌های دوم تا چهارم قرار دارند و شهر خودرو با ۴۳ و فولاد با ۴۲ امتیاز پنجم و ششم هستند.

جدول رده‌بندی مسابقات در پایان بازی‌های دیشب به شرح زیر درآمد که رقابت سخت آسیایی شدن و فرار از سقوط و همچنین همسایگی سه نماینده استان خوزستان از نکات جالب آن است:

انتهای پیام/

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دو − 1 =