کد خبر : 25860
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۵

صداقت: آماده بازی با شهر خودرو هستیم/ هدف تراکتور نائب‌قهرمانی است

صداقت: آماده بازی با شهر خودرو هستیم/ هدف تراکتور نائب‌قهرمانی است

مربی تیم فوتبال تراکتور عنوان کرد، هدف این تیم نائب‌قهرمانی در لیگ برتر فوتبال است.

مربی تیم فوتبال تراکتور عنوان کرد، هدف این تیم نائب‌قهرمانی در لیگ برتر فوتبال است.

به گزارش آناج، “مصطفی صداقت” مربی تیم فوتبال تراکتور که به جای ساکت الهامی سرمربی این تیم در نشست خبری قبل از بازی مقابل شهرخودرو حضور یافته بود، در صحبت‌های ابتدایی خود اظهار داشت: تراکتور از شرایط خوبی برخوردار است و در بازی قبلی توانستیم رقیب مستقیم خودمان را در تبریز شکست دهیم و سه امتیاز مهمی کسب کنیم.

وی افزود: هم از نظر تمرینی و هم از نظر روحی و روانی، در شرایط خوبی قرار داریم و آماده بازی مقابل شهرخودرو هستیم.

مربی تیم فوتبال تراکتور درخصوص حضورش در این تیم گفت: آقای الهامی از نیم فصل به دنبال حضور من در تراکتور بودند و بعد از اتفاقاتی که در تیم شهرخودرو افتاد و پس از استعفای آقای سرآسیایی، از نظر اخلاقی درست نبود که در این تیم بمانم و به همین دلیل، از این تیم جدا شدم.

صداقت خاطرنشان کرد: شرایط تراکتور در حال حاضر بسیار خوب است و هدفگذاری این باشگاه بزرگ، نایب قهرمانی و کسب حداکثر امتیازات از تمام بازی هاست.

وی ادامه داد: فردا با تیم خوب شهرخودرو که تمام حرکاتشان روی زمین است، بازی داریم و می‌دانیم که بازی سختی پیش‌رویمان است؛ اما ما هم تراکتوریم و خیل عظیم هوادارانمان، توقع زیاد و بجایی از ما دارند و ما هم باید بتوانیم انتظارات آنان را با بازی خوبمان در زمین و در رتبه‌بندی پایان فصل جدول، برآورده کنیم.

مربی تراکتور افزود: مطمئنا فردا از نظر فنی بازی خوبی انجام خواهد شد و دوست داشتیم تماشاگران که روح و طراوت فوتبال هستند، در ورزشگاه حضور داشتند و امیدوارم با کسب سه امتیاز بازی، دل هواداران تراکتور را شاد کنیم.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

13 − نه =