کد خبر : 24893
تاریخ انتشار : شنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۷

پیمان بابایی: ای‌کاش به‌جای بازیکنان خارجی چند میلیاردی بی‌فایده، به بازیکنان بومی بها می‌دادید

پیمان بابایی: ای‌کاش به‌جای بازیکنان خارجی چند میلیاردی بی‌فایده، به بازیکنان بومی بها می‌دادید

پیمان بابایی

 آقای گل تبریزی لیگ برتر فوتبال آذربایجان مدعی شد که ای‌کاش مسئولان فوتبال تبریز به‌جای بازیکنان چند میلیاردی بی‌فایده، به بازیکنان بومی بها می‌دادند.

به گزارش نگاه، لیگ برتر فوتبال جمهوری آذربایجان در فصل ۲۰۲۰-۲۰۱۹ نیمه تمام باقی ماند و پیمان بابایی بازیکن تبریزی تیم فوتبال سومقاییت، با ۷ گل زده به صورت مشترک با سه بازیکن دیگر توانست عنوان آقای گلی لیگ آذربایجان را از آن خود کند.

بابایی در گفت‌وگویی، در خصوص درخشش در فوتبال آذربایجان و کسب این عنوان، اظهار کرد: در روزهای اول حضورم در این لیگ، زود توانستم اعتماد سرمربی تیم را جلب کنم و در ترکیب اصلی تیم قرار بگیرم.

وی ادامه داد: خوشبختانه ما یک تیم خوب هستیم و من هم تمام تلاشم را کردم تا در عنوان چهارمی تیمم نقش مثمرثمری داشته باشم. از ۲۰ بازی انجام شده من در ۱۹ بازی در ترکیب اصلی تیم بودم و در یک دیدار نیز به دلیل محرومیت نتوانستم تیمم را همراهی کنم.
بازیکن تبریزی تیم فوتبال سومقاییت آذربایجان گفت: ای‌کاش می‌توانستم با یک گل بیشتر به تنهایی آقای گل لیگ شوم اما برای فصل آینده قطعا تمام تلاشم را انجام می‌دهم. البته هدف من رفتن به لیگ‌های برتر اروپایی است و تمام تلاشم را برای رسیدن به این هدف انجام می‌دهم.

بابایی که سابقه بازی برای تیم‌های تراکتور، گسترش فولاد و ماشین‌سازی تبریز را در کارنامه خود دارد، در پاسخ به این سوال که چرا در تبریز به فوتبال خود ادامه نداد، مطرح کرد: طبیعی است که من همانند دیگر فوتبالیست‌ها به دنبال موفقیت بیشتر هستم و به همین دلیل سعی کردم به فوتبال اروپا نقل مکان کنم. البته این تنها دلیل برای رفتنم نبود.

وی افزود: متاسفانه مسئولان فوتبالی باشگاه‌های تبریز به بازیکنان بومی اصلا بها نمی‌دهند. بازیکنان خارجی چند میلیاردی خرید می‌کنند که هیچ فایده‌ای برای تیم‌ها ندارد که بازیکنان خارجی بی‌فایده فوتبال تبریز در فصل‌های گذشته نشانگر این موضوع است. ای‌کاش به‌‌جای بازیکنان خارجی بی‌فایده، به بازیکنان بومی بها می‌دادند.
انتهای پیام/

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دو × چهار =