کد خبر : 24462
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۵

شناسایی ۳۰نقطه پرخطر در جاده‌های آذربایجان شرقی/ اتصال آزادراه جدید به جاده تبریز-ارومیه

شناسایی ۳۰نقطه پرخطر در جاده‌های آذربایجان شرقی/ اتصال آزادراه جدید به جاده تبریز-ارومیه

اروجعلی علیزاده

 علیزاده گفت: آزادراه کمربندی از سمت منطقه شادآباد، شروع شده و به جاده تبریز-ارومیه متصل خواهد شد بنابراین با بهره‌برداری از این طرح بار ترافیکی اتوبان شهید کسایی کاهش خواهد یافت.

به گزارش نگاه، اروجعلی علیزاده کدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان با اشاره به  شناسایی نقاط حادثه‌خیر در جاده‌های استان اظهار داشت:  در کمیسیون ایمنی که با حضور مسئولان پلیس راه استان برگزار گردید، نزدیک به ۳۰ نقطه حادثه‌خیز در راه‌های مواصلاتی استان شناسایی شد.
وی با بیان اینکه از اول خرداد امسال عملیات رفع این نقاط پرخطر آغاز خواهد شد گفت: تیمی متشکل از پلیس راه و اداره کل راهداری استان جهت رفع این نقاط وارد عمل شدند و اتفاقاتی که در سنوات گذشته در جاده‌های استان افتاده بررسی و  موانع  پیش‌رو برداشته خواهد شد.
علیزاده با اعلام اسامی برخی از این نقاط پرخطر تصریح کرد: ورودی شهرستان اهر، سه راهی خواجه ورزقان، تقاطع سیس شبستر، ورودی مرند از سمت تبریز، برخی محورهای مراغه و هشترود، از جمله این نقاط حادثه‌خیز هستند که در این طرح مورد بررسی و رفع مشکل خواهند شد.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ادامه داد: محور اتوبان شهید کسایی تبریز هم از جمله این نقاط است البته این مسیر به دلیل طولانی بودن فقط یک نقطه نیست بلکه با ۱۸ کیلومتر به عنوان یک مقطع شناخته می‌شود. لاین جنوبی این اتوبان در سال ۹۳ سه خطه شد ولی لاین شمالی همچنان مانده است که در این طرح نیز شامل خواهد شد.
علیزاده یادآور شد: آزادراه کمربندی از سمت منطقه شادآباد، شروع شده و به جاده تبریز-ارومیه متصل خواهد شد بنابراین با بهره‌برداری از این طرح بار ترافیکی اتوبان شهید کسایی کاهش خواهد یافت. البته برخی از این طرح‌ها چون در حریم شهرها قرار گرفته است بنابراین برخی پروژهها به صورت مشارکتی با شهرداری  اجرا خواهد شد.
انتهای پیام/

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نوزده − هجده =