کد خبر : 24398
تاریخ انتشار : شنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۱

پویایی و توانمندسازی مناطق کم برخوردار اولویت مدیریت شهری است

پویایی و توانمندسازی مناطق کم برخوردار اولویت مدیریت شهری است

شهین باهر

 شهردار تبریز گفت: مناطق کم‌برخوردار شهر کانون اصلی اجرای پروژه های عمرانی و خدماتی شهرداری برای پویائی، توانمندسازی و ساماندهی این محلات است.

به گزارش نگاه به نقل از ایسنا، ایرج شهین باهر در بازدید از پروژه‌های عمرانی و مسیرگشایی‌های جدید در حوزه شهرداری منطقه  یک، اظهار کرد: ایجاد بستر مناسب برای دسترسی سریع به اکثر نقاط شهر، مدیریت بحران، پویائی مناطق کم‌برخوردار و تقویت بخشهای اقتصادی و فرهنگی این محلات در دستور کار مدیریت شهری است
وی ادامه داد: بخش اعظمی از این فعالیت‌ها بستگی به مشارکت و همیاری شهروندان و ساکنین منطقه دارد که می‌تواند در اجرای سریع این برنامه‌ها در محلات کم برخوردار حائز اهمیت باشد.
وی، اجرای پروژه‌های زیرساختی را لازمه توسعه یافتگی شهر دانسته و خاطرنشان کرد: توسعه، فرآیند و جریانی رو به تکامل و با توجه به فرهنگ و نیازهای مادی و معنوی جامعه است که باید با جدیت و حساسیت ویژه‌ای در راستای آسایش و رفاه شهروندان در زمان حال و آینده، زمینه‌های رشد، تکامل، مدرنیزه شدن، گسترش و پیشرفت جامعه را فراهم کند.
شهردار تبریز تاکید کرد: در این شرایط اجرای پروژه‌های زیرساختی و بنیادی شهری می‌تواند بر این مهم دوام و قوام داده و در پایدارسازی شهری و توسعه یافتگی بیش از پیش آن مؤثر باشد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری تبریز، شهین باهر امروز از پروژه ۱/۵ کیلومتری کانال هدایت آب‌های سطحی بالادست عینالی به خیابان انقلاب، پروژه‌های مسیرگشائی قوشخانه، ملازینال و وضعیت اجرای فضای سبز در تپه امیر بازدید و دستورات لازم را جهت تسریع در اجرای پروژه‌ها و تملک مسیرگشایی‌ها صادر کرد.

امتیازدهی post

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نه − سه =