کد خبر : 24372
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۵

پروژه‌های منطقه ۴ فصل جدیدی در آبادانی وتحرک مناطق کم‌برخوردار است

پروژه‌های منطقه ۴ فصل جدیدی در آبادانی وتحرک مناطق کم‌برخوردار است

شهین‌باهر

شهردار تبریز تاثیرگذاری و حجم پروژه‌های عمرانی منطقه ۴ را ارزشمند توصیف و تاکید کرد که نقش پروژه‌ها در بهبود وضعیت مناطق کم‌برخوردار و آینده توسعه این منطقه، حائز اهمیت است.

به گزارش نگاه به نقل از مهر، ایرج شهین‌باهر از مراحل تکمیلی ۱۰ پروژه عمرانی شهرداری منطقه ۴ بازدید و در جریان روند پیشرفت پروژه‌ها قرار گرفت.
او در حاشیه این بازدید، منطقه ۴ را از مناطق پیشتاز و تأثیرگذار در برنامه‌های مسیرگشایی شهرداری تبریز خواند و گفت: در سال‌های اخیر، به رغم تنگناها و مشکلات مالی، این منطقه به خوبی توانسته با طراحی و اجرای چندین رشته مسیرگشایی، در تحکیم بافت فرسوده و بهبود شرایط زندگی، به ویژه شهروندان ساکن در این منطقه گام بردارد.
شهردار تبریز، تصریح کرد: مسیرگشایی خیابان شهید خلیلی، از جمله این پروژه‌ها است که با طول ۵۰۰ متر عملیاتی شده و نقش راهگشا در تسهیل ترافیک و تحکیم بافت شهری این منطقه خواهد داشت.
شهین‌باهر افزایش سرانه فضای سبز و توسعه پارک‌ها را از نتایج مهم طرح‌های مسیرگشایی خواند و گفت: دو پارک محله‌ای، از آخرین طرح‌های فضای سبز در منطقه است که پس از عملیات تملک، احداث شده و در آستانه فصل تابستان، تقدیم شهروندان عزیز می‌شود.
او موقعیت حوزه منطقه ۴ و شیب کلی این منطقه را یکی از معضل‌های خدماتی کلان‌شهر تبریز خواند و اظهار کرد: کانال‌هایی که در سال‌های اخیر در این منطقه احداث شده، تا حدود زیادی معضل آبگرفتگی و سیلاب را مرتفع کرده است.
شهردار تبریز ادامه داد: با بهره‌برداری از کانال‌های اطلس و میدان آذربایجان، معضل بهداشتی آن محدوده حل می‌شود.
او آسفالت‌ریزی را مهم‌ترین مطالبه شهروندان خواند و افزود: در سال ۹۸، بیش از ۲۶ هزار تن آسفالت‌ریزی در سطح منطقه ۴ عملیاتی شد که عمده آن با پشتوانه مطالعه و نیازسنجی دقیق اجرا شده است.
شهین‌باهر در پایان با قدردانی از نقش مدیریتی و عوامل اجرایی منطقه در پیش‌برد برنامه‌های عمرانی و خدماتی، اظهار امیدواری کرد، بهره‌برداری از ۱۰ پروژه در این منطقه، فصل جدیدی در آبادانی و تحرک هر بیشتر مناطق کم‌برخوردار باشد.
انتهای پیام/

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

17 − شانزده =