کد خبر : 24323
تاریخ انتشار : سه شنبه ۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۳

۳۵ مرکز خرید گندم تشکل‌های تعاونی روستائی در آذربایجان شرقی مشخص شد

۳۵ مرکز خرید گندم تشکل‌های تعاونی روستائی در آذربایجان شرقی مشخص شد

مدیر سازمان تعاون روستائی آذربایجان شرقی گفت: برای خرید گندم مازاد کشاورزان استان امسال علاوه بر سیلوها و کارخانجات آرد، ۳۵ مرکز خرید شبکه تعاون‌های روستایی تعیین شده است. به گزارش نگاه به نقل از ایسنا، علی اکبر نژاد رضا در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پیش بینی می‌شود امسال در سطح آذربایجان شرقی افزون بر

مدیر سازمان تعاون روستائی آذربایجان شرقی گفت: برای خرید گندم مازاد کشاورزان استان امسال علاوه بر سیلوها و کارخانجات آرد، ۳۵ مرکز خرید شبکه تعاون‌های روستایی تعیین شده است.

به گزارش نگاه به نقل از ایسنا، علی اکبر نژاد رضا در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پیش بینی می‌شود امسال در سطح آذربایجان شرقی افزون بر ۸۳۴ هزار تن گندم تولید شود که از این رقم بیش از ۵۳۰ هزار تن آن به عنوان گندم مازاد بر نیاز کشاورزان توسط مراکز خرید، خریداری خواهد شد.
به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی استان، وی همچنین افزود: برابر مصوبه کارگروه خرید گندم استان در صورت نیاز با هماهنگی سازمان جهادکشاورزی، تعاونی روستائی و اداره کل غله مراکز فرعی خرید گندم هم جهت دسترسی آسان کشاورزان عزیز مشخص و به اطلاع تولیدکنندگان خواهد رسید.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دو × 4 =