کد خبر : 24242
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۶

برگزاری لیگ برتر چالش برانگیز است

برگزاری لیگ برتر چالش برانگیز است

الهامی

سرمربی تیم فوتبال تراکتور تبریز گفت: برگزاری دوباره لیگ برتر در شرایط کنونی کشور بسیار چالش برانگیز است و نباید در این خصوص عجله کرد.

به گزارش نگاه به نقل از ایرنا، ساکت الهامی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار افزود: اگر بازی‌های لیگ برتر ادامه پیدا کند خیلی از تیم‌ها به بن‌بست رسیده و با چالش‌های زیادی مواجه می شوند چون روند شیوع ویروس کرونا در کشور نه تنها کند نشده است، بلکه در تعدادی از شهرها رو به افزایش نیز است.
وی با بیان اینکه بسیاری فقط شرایط فوتبالیست‌ها را برای از سرگیری لیگ برتر در نظر می‌گیرند، اظهار داشت: اما شرایط خیلی سخت‌تر از این حرف‌ها است، چون زمانی که کرونا روزانه تعداد ۲۰ نفر مرگ را در کشور به دنبال داشت لیگ تعطیل شد اما  حالا که روزی ۵۰ نفر جان خود را از دست می دهند، قرار است بازی‌ها شروع شود که به نظرم تصمیم درستی نیست.
الهامی ادامه داد: ما به هیچ عنوان مخالف برگزاری لیگ برتر نیستیم اما انتظار داریم باید با رعایت تمام جوانب امر و بررسی کامل وضعیت تیم ها و نفرات دخیل در برگزاری یک مسابقه تصمیم نهایی اتخاذ شود تا در شرایط بهتر و مناسب بازی ها ادامه یابد.
وی یادآور شد: اگر یک نفر از آنهایی که درگیر برگزاری مسابقات هستند دچار ویروس کرونا شود شرایط سخت و پیچیده ای بر فوتبال کشور حاکم خواهد شد چون علاوه بر بازیکنان، مربیان و داوران، اهالی رسانه و سایر برگزارکنندگان نیز در معرض تهدید هستند و اگر یک نفر از این افراد بیماری را به پدر یا مادر خود انتقال دهند، اتفاقات بدی رخ خواهد داد و  اگر در این میان فوتبالیستی از یک تیم کرونا بگیرند تکلیف چیست؟
وی الهامی گفت: اگر مسئولان به دنیال برگزاری لیگ هستند باید به تیم‌ها حداقل یک ماه فرصت بدن سازی بدهند و بازی‌ها هم شش یا هفت روز یک بار برگزار شود.
وی به مشکلات مربوط به جمع شدن بازیکنان تیم ها به ویژه نفرات خارج از کشور اشاره کرد و گفت: در همین ارتباط در تیم ما اشکان دژاگه هنوز در آلمان به سر می برد و برای حضور در ایران و تبریز با مشکل پرواز مواجه است.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار + 14 =