کد خبر : 24232
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۹

روحانی: هدف اصلی روز قدس را در هیچ شرایطی از یاد نمی‌بریم

روحانی: هدف اصلی روز قدس را در هیچ شرایطی از یاد نمی‌بریم

روحانی

رئیس جمهوری با اشاره به این که ما هدف اصلی روز قدس را در هیچ شرایطی از یاد نمی‌بریم گفت: قدس فراموش نمی‌شود و در اشغال ستمگران باقی نخواهد ماند.

به گزارش نصر به نقل از ایسنا، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی در جلسه امروز هیات دولت با گرامیداشت روز قدس اظهار کرد: مراسم امسال روز قدس با شرایط خودش در مناطق سفید برگزار می‌شود و مردم در نماز جمعه ندای مظلومیت مردم فلسطین را به گوش جهانیان می‌رساندند. در مناطق غیر سفید هم مردم از طریق فضای مجازی یا حقیقی و در چارچوبی که امکان پذیر است یاد روز قدس را گرامی‌ می‌دارند.
وی تاکید کرد: ما هدف اصلی روز قدس را  در هیچ شرایطی از یاد نمی‌بریم ما همیشه با ستمگران در ستیز و حامی مظلومان عالم هستیم  ایستادگی در برابر مظلومان از ستون‌های اصلی انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی است مردم فلسطین ۷۲ سال است از خانه خود آواره شده و هر روز بر آنها ستم روا داشته می‌شود قدرت‌های استکباری جهان و در راس آنها آمریکا همیشه حامی صهیونیست‌ها، نژاد پرستی و آپارتاید بوده و علیه مظلومین تلاش کرده اما باور ما این است که حق در نهایت پیروز می‌شود و ایستادگی و مقاومت مردم فلسطین ادامه یافته و این راه به پیروزی نهایی می‌رسد. قدس هیچ گاه فراموش نمی‌شود و در اشغال ستمگران باقی نمی‌ماند ما به هیچ عنوان این ظلم و ستم را برنمی‌تابیم.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یک × دو =