کد خبر : 24176
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۷

هلال احمر باید به امکانات مناسب و پیشرفته مجهز شود

هلال احمر باید به امکانات مناسب و پیشرفته مجهز شود

پورمحمدی

 استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به اهمیت فعالیت‌های هلال احمر استان گفت: هلال احمر باید به امکانات مناسب و پیشرفته مجهز شود.

به گزارش نگاه به نقل از مهر، محمدرضا پورمحمدی ظهر امروز در دیدار مدیرعامل جدید جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی با وی با قدردانی از تلاش‌های شبانه‌روزی جمعیت هلال احمر استان در مدیریت حوادث مختلف، بر تجهیز این مجموعه به امکانات لازم برای کاهش تلفات انسانی در مواقع بحرانی تأکید کرد و گفت: عملکرد هلال احمر در مسیر نجات جان انسان‌هاست.
وی سپس گفت: پذیرش مسئولیت در شرایط فعلی، کار دشواری است و باید خداوند را برای توفیق ارائه خدمت به مردم، شکرگزار باشیم.
وی با اشاره به حوادثی مانند سیل، آتش‌سوزی و حوادث متعدد دیگر که سال گذشته در استان رخ داد، گفت: به‌رغم کمبود امکانات در و عدم هماهنگی بین برخی سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی، جمعیت هلال احمر استان عملکرد قابل قبولی در مدیریت حوادث سال ۹۸ داشت.
پورمحمدی خواستار تلاش بیشتر برای جذب منابع مورد نیاز برای تجهیز پایگاه‌های امدادی هلال احمر و بهره‌مندی هرچه بیشتر از تجهیزاتی نظیر هلی‌بورد هوایی در جمعیت هلال احمر استان شد.
حمید حسین‌پور، مدیرعامل جدید جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی نیز در این دیدار آمادگی این جمعیت را برای همکاری با تمام سازمان‌های مسئول در مدیریت بحران‌های احتمالی اعلام کرد.
انتهای پیام/

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

13 − چهار =