کد خبر : 24015
تاریخ انتشار : شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۱

آغاز طرح بهارانه کتاب از امروز در آذربایجان شرقی

آغاز طرح بهارانه کتاب از امروز در آذربایجان شرقی

آذربایجان شرقی

همزمان با سراسر کشور، طرح بهارانه کتاب از امروز در آذربایجان شرقی آغاز می‌شود.

به گزارش نصر به نقل از ایسنا، سیزدهمین دوره طرح توزیع یارانه کتاب از طریق کتابفروشی‌ها با عنوان «بهارانه کتاب ۹۹» با شعار «بهار کتاب همزمان با بهار دل‌ها» با عضویت بیش از ۷۰۰ کتابفروشی از سراسر کشور از شنبه ۲۰ اردیبهشت همزمان با ولادت امام حسن مجتبی(ع) تا سه شنبه ۳۰ اردیبهشت ماه در کتابفروشی‌های عضو طرح در سراسر کشور کار خود را آغاز خواهد کرد.
با پایان مهلث ثبت نام کتابفروشی‌ها برای عضویت در طرح «بهارانه کتاب۹۹» ۷۱۵ کتابفروشی برای مشارکت در این طرح اعلام آمادگی کرده‌اند که تاکنون عضویت ۶۶۲ کتابفروشی تایید شده که از مجموع ۶۶۲ کتابفروشی تائیده شده برای فروش کتاب با یارانه ۲۰درصدی، ۵۱۵ کتابفروشی در مراکز استان و ۱۴۷ کتابفروشی از شهرستان‌ها هستند.
همچنین ۴۳ کتابفروشی به تازگی برای مشارکت در این طرح ثبت نام کرده‌اند؛ در این طرح علاقه‌مندان می‌توانند کتاب‌های عمومی، کودک و نوجوان و کتاب‌های دانشگاهی را با ۲۰ درصد تخفیف از کتاب‌فروشی‌های عضو طرح خریداری کند.
سقف مجاز خرید برای هر خریدار یک میلیون و ۵۰۰ هزار ریال بوده و اسامی و مشخصات کتابفروشی‌های عضو طرح «بهارانه کتاب۹۹» بر روی سایت tarh.ketab.ir قابل مشاهده است.
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، در «بهارانه کتاب۹۹» به منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شرایط شیوع و گسترش ویروس کرونا و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، خریدهای غیرحضوری نیز با ثبت اطلاعات مربوطه در پنل از سوی کتابفروشی‌ها پوشش داده می‌شود.
انتهای پیام/

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 + 3 =