کد خبر : 23935
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۲

پزشکیان: دولت برای جاماندگان سهام عدالت تدبیر کند

پزشکیان: دولت برای جاماندگان سهام عدالت تدبیر کند

پزشکیان

نایب رئیس اول مجلس گفت: وزارت کار برای افرادی از دهک‌های پایین جامعه که نتوانسته‌اند سهام عدالت دریافت کنند، فایل جداگانه‌ای باز کرده، آنها را شناسایی و تلاش کند تا به طریقی به این افراد کمک کند.

پزشکیان: دولت برای جاماندگان سهام عدالت تدبیر کند

به گزارش نگاه به نقل از خانه ملت، مسعود پزشکیان نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه برخی از دهک‌های پایین جامعه نتوانسته‌اند سهام عدالت دریافت کنند، گفت: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی باید برای افرادی از دهک‌های پایین جامعه که نتوانسته‌اند سهام عدالت دریافت کنند، یک فایل جداگانه‌ای باز کرده آنها را شناسایی و تلاش کند تا به طریقی به این افراد کمک کند.

نایب رئیس اول مجلس ادامه داد: سهامی که در گذشته به افراد داده شده را نمی‌توان اکنون به اشخاصی که نتوانسته‌اند سهام عدالت دریافت کنند، ارائه کرد.

وی با تاکید براینکه روندی که دولت در بحث آزادسازی سهام عدالت آغاز کرده قابل قدردانی است، اظهار کرد: دولت پیش از این سودهایی را در ازای سهام عدالت پرداخت می‎کرد و اکنون هم با آزادسازی این سهام، مدیریت آن را به مردم واگذار می‌کند که بسیار اقدام خوبی است.

پزشکیان بیان کرد: دولت باید برای آن عده‌ای که به هر دلیل نتوانسته‌اند ثبت نام کنند، راه حل جدیدی بیاندیشد.

نایب رئیس اول مجلس با بیان اینکه در فرصت باقی مانده از دور دهم مجلس بعید است بتوان اقدامی در جهت سهامدار شدن اقشار پایین جامعه انجام داد، گفت: در دور بعدی مجلس شورای اسلامی می‌توان فکری برای این افراد کرد تا به طریقی از سهام عدالت بهره‌مند شوند.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پانزده + 10 =