کد خبر : 21638
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۱

۵۵۲ زوج آذربایجان‌شرقی توانایی آغاز زندگی مشترک ندارند

۵۵۲ زوج آذربایجان‌شرقی توانایی آغاز زندگی مشترک ندارند

مدیرکل بهزیستی آذربایجان‌شرقی گفت: در حال حاضر تعداد ۵۵۲ زوج جوان تحت پوشش این اداره کل به دلیل مشکلات اقتصادی توانایی آغاز زندگی مشترک را ندارند. به گزارش سهند، “محسن ارشدزاده” در جمع تعدادی از خیرین استان با تاکید بر اینکه این زوج های جوان به شدت نیازمند مساعدت بخش خصوصی و همت خیریان هستند،

مدیرکل بهزیستی آذربایجان‌شرقی گفت: در حال حاضر تعداد ۵۵۲ زوج جوان تحت پوشش این اداره کل به دلیل مشکلات اقتصادی توانایی آغاز زندگی مشترک را ندارند.

به گزارش سهند، “محسن ارشدزاده” در جمع تعدادی از خیرین استان با تاکید بر اینکه این زوج های جوان به شدت نیازمند مساعدت بخش خصوصی و همت خیریان هستند، افزود: در این زمینه چنانچه کمک های مردمی به بهزیستی استان محقق نشود، بسیاری از حمایت های دولتی ناکام شده و به نتیجه نخواهد رسید.
وی اظهار کرد: در صورتی که خیران استان کمک های مالی و غیرنقدی را به بهزیستی آذربایجان شرقی ارایه کنند می توانیم در سریع ترین زمان ممکن نسبت به آغاز زندگی مشترک زوج هایی که به دلیل شرایط اقتصادی حاکم بر کشور با مشکل مواجه شده اند، اقدام کرده و آنها را به خانه بخت بفرستیم.
ارشدزاده از اجرای طرح های کشوری همت عالی و حلقه وصل در سراسر کشور به منظور کمک به ازدواج سهل و آسان جوانان خبر داد و گفت: براساس آخرین آمارها در حال حاضر تعداد ۲۶ هزار زوج مددجو، معلول و فرزند تحت پوشش بهزیستی در سطح کشور داریم که به دلیل عدم امکان تهیه جهیزیه قادر به آغاز زندگی مشترک خویش نمی باشند.
وی با اشاره به فعالیت خیرخواهانه مردم نوع دوست آذربایجان شرقی در عرصه های مختلف، گفت: این استان رتبه اول متوالی طی سال های اخیر در زمینه مشارکت های مردمی در سطح کشور را به خود اختصاص داده است.
ارشدزاده ادامه داد: خیرین استان هیمشه و در همه مراحل حامی مددجویان تحت پوشش بهزیستی آذربایجان شرقی بوده اند و در این طرح نیز بار دیگر این افراد خیر و نیکوکار حلقه وصل این زوج ها بوده و کمک های آنان باعث حفظ آبروی این زوج های جوان و نیازمند خواهد شد.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شش + 10 =