کد خبر : 19247
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۶

آمریکا جسارت تعرض به ایران را ندارد/ برگزاری نمایشگاه‌ها، یاد شهدا را زنده می‌کند

آمریکا جسارت تعرض به ایران را ندارد/ برگزاری نمایشگاه‌ها، یاد شهدا را زنده می‌کند

پورمحمدی گفت: دشمن می‌خواست نوری که به برکت انقلاب در این منطقه روشن شده را خاموش کند اما اینکه آمریکا جسارت تعرض به ایران را ندارد به دلیل قدرت ایمان مردم است. به گزارش سهند، پورمحمدی،استاندار آذربایجان‌شرقی در آئین افتتاحیه نمایشگاه دفاع مقدس در پارک شمیم پایداری تبریز اظهار داشت: مدال افتخاری که ما در عرصه‌های

پورمحمدی گفت: دشمن می‌خواست نوری که به برکت انقلاب در این منطقه روشن شده را خاموش کند اما اینکه آمریکا جسارت تعرض به ایران را ندارد به دلیل قدرت ایمان مردم است.

به گزارش سهند، پورمحمدی،استاندار آذربایجان‌شرقی در آئین افتتاحیه نمایشگاه دفاع مقدس در پارک شمیم پایداری تبریز اظهار داشت: مدال افتخاری که ما در عرصه‌های گوناگون دراختیار داریم، به برکت انقلاب و دفاع مقدس است و نفی استکبار و ایجاد حکومت مردم سالاری دینی دلیل تهاجم به ایران بود.

وی گفت: دشمن می‌خواست نوری که به برکت انقلاب در این منطقه روشن شده را خاموش کند اما هرچه دشمن بیشتر تلاش کرد رشد، پیشرفت و بالندگی جمهوری اسلامی بیشتر شد .

استاندار آذربایجان‌شرقی با اشاره به پیشرفت‌های نظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: آمریکا جسارت تعرض به ایران را ندارد و این به دلیل قدرت ایمان مردم است. البته پیشرفت‌های نظامی و موشکی که محصول کار جوانان داخلی است نیز یکی از موانع دشمنان است.

وی خاطرنشان کرد: دشمن در چهل سال گذشته تمام قدرتش را به کار برده اما پوزه‌اش به خاک مالیده شده و بعد از این هم نمی‌توانند کاری انجام دهند.

پورمحمدی با بیان اینکه جوانان ۱۳ ساله در جنگ چنان وصیت‌نامه‌هایی نوشتند که دانشگاهیان امروز نمی‌توانند آن را بنویسند، عنوان کرد: نسل سوم و چهارم جنگ را ندیدند اما برگزاری این نمایشگاه‌ها یاد شهدا را زنده می‌کند و به جوانان ایمان و معرفت شهدا را نشان می‌دهد.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پنج × 1 =