کد خبر : 18178
تاریخ انتشار : جمعه ۸ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۳

سرویس‌دهی شرکت واحد به تماشاگران دیدار تراکتورسازی – پرسپولیس

سرویس‌دهی شرکت واحد به تماشاگران دیدار تراکتورسازی – پرسپولیس

دیدار تیم های تراکتورسازی و پرسپولیس در حالی فردا به میزبانی ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برگزار می‌شود که هواداران برای عزیمت به این ورزشگاه می توانند از اتوبوس‌های شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز استفاده کنند. به گزارش سهند به نقل از  شهریار، شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه در هفته دوم مسابقات لیگ برتر جام

دیدار تیم های تراکتورسازی و پرسپولیس در حالی فردا به میزبانی ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برگزار می‌شود که هواداران برای عزیمت به این ورزشگاه می توانند از اتوبوس‌های شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز استفاده کنند.

به گزارش سهند به نقل از  شهریار، شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه در هفته دوم مسابقات لیگ برتر جام خلیج فارس، همانند بازی های خانگی قبلی تیم تراکتورسازی به هواداران این تیم سرویس دهی می کند تا این سرمایه های ارزشمند فوتبال تبریز با وسیله حمل و نقل عمومی به ورزشگاه رفته و مشکلی از بابت تردد نداشته باشند.

بر این اساس، شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه، از طریق مبادی میدان ستارخان، میدان جهاد، چهارراه عباسی، ضلع شرقی پایانه محققی (سه راه امین) و چهارراه طالقانی با استفاده از ناوگان بخش خصوصی تحت نظارت، نسبت به انتقال تماشاگران به ورزشگاه یادگار امام (ره) اقدام می کند.

این مبادی حرکتی اتوبوس ها از طریق دوربین های مرکز هوشمند شرکت واحد در حال کنترل بوده که به محض آغاز حضور هواداران در ایستگاه های تعیین شده، فعالیت اتوبوس ها آغاز می شود.

دیدار تیم های تراکتورسازی و پرسپولیس از چارچوب بازی های هفته دوم لیگ برتر فوتبال کشور، جام خلیج فارس از ساعت ۱۷.۴۵ فردا جمعه – ۸ شهریور – در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برگزار می شود.

انتهای پیام/

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

2 × پنج =