کد خبر : 17336
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۵

آمریکا از تغییر نظام در ایران به اقدامات کودکانه رسیده است/ افتتاح هر پروژه ای در کشور فتح یک قله است

آمریکا از تغییر نظام در ایران به اقدامات کودکانه رسیده است/ افتتاح هر پروژه ای در کشور فتح یک قله است

رئیس جمهور گفت: ایالات متحده آمریکا به عنوان یک ابرقدرت از تغییر نظام در ایران به اقدامات کودکانه رسیده است. به گزارش سهند، حجت الاسلام حسن روحانی دقایقی پیش در آئین بهره برداری از فاز اول نیروگاه سیکل ترکیبی هریس افزود: امروز ما قدم دیگری را برای توسعه کشور بر می داریم؛  نیروگاهی که مهندسین

رئیس جمهور گفت: ایالات متحده آمریکا به عنوان یک ابرقدرت از تغییر نظام در ایران به اقدامات کودکانه رسیده است.

به گزارش سهند، حجت الاسلام حسن روحانی دقایقی پیش در آئین بهره برداری از فاز اول نیروگاه سیکل ترکیبی هریس افزود: امروز ما قدم دیگری را برای توسعه کشور بر می داریم؛  نیروگاهی که مهندسین و کارگران شریف ما توانسته اند افتتاح کنند، برای ما مایه مباهات است.

وی ادامه داد: طرح های زیرساختی برای همه ما حائز اهمیت است، این پروژه های زیرساختی موجب استحکام تولید و خدمات در کشور خواهند بود. کسانی که در این زمینه تلاش کردند، بزرگترین خدمات را به کشور انجام داده اند.

رئیس جمهور در ادامه به میزان رشد تولید برق در کشور اشاره کرد و گفت: میزان تولید برق کشور در قبل از انقلاب هفت هزار مگاوات بود که تا قبل از این دولت دولت به ۶۹ هزار مگاوات  رسیده بود و در این دولت به بیش از ۸۱ هزار مگاوات رسیده است.

وی ادامه داد: در احداث این نیروگاه از تکنولوژی جدیدی که راندمان بالاتری دارد بهره گرفته شده است که نوید یک تحول بسیار بزرگی می دهد.

روحانی اضافه کرد: این پیشرفت ها در شرایط فشار و تحریم دشمن، افتخار بزرگتری است.

رئیس جمهور در ادامه به اقدامات ایالات متحده آمریکا علیه کشورمان اشاره کرد و گفت: بدخواهان ملت ایران به استیصال رسیده اند؛ آنان که پیش از این ادعا می کردند می توانند استقلال ایران را از بین ببرند، اما نمی دانستند ملت ما در همه مقاطع تاریخی در برابر فشار دشمن پیروز شده است.

وی ادامه داد: اینکه می گویند ایرانی ها در زمینه مذاکره همواره موفق بوده اند، اما در جنگ موفق نبوده اند، اینکه بدخواهان نصف واقعیت را پذیرفته اند، خوب است و بقیه را هم خواهند پذیرفت اما بدانند ملت ایران در دفاع هم همواره پیروز بوده و خواهد بود.

رئیس جمهور تصریح کرد: دشمنان دیگر دست به اقدامات کودکانه دست می زنند، هر روز ادعای مذاکره بدون پیش شرط مطرح می کنند، اما وزیر خارجه آن کشور را تحریم می کنند!

وی افزود: این اقدامات آنها به این معناست که دشمن چنان عاجز شده است که فرصت خردورزی را از خود گرفته است، مگر برای مذاکره با کشوری راهی غیر از وزارت خارجه وجود دارد که آن را تحریم کنند؟! این اقدامات کودکانه است.

روحانی تاکید کرد: دشمن حتی از مصاحبه وزیر امور خارجه ایران هم ترس دارند و با یک مصاحبه آقای ظریف چند ماه به چالش کشیده می شوند. شما که اینقدر ادعای دموکراسی داشتید چرا حالا از منطق یک عالم ایرانی کاخ ستمتان به لرزه در می آید.

وی اظهار داشت: این چیزی جز عظمت ملت و دولت ایران نیست که چنین دشمن را به اضمحلال کشیده است، منبع این قدرت ملت ایران است که توان عظیمی را مقابل بدخواهان ایجاد کرده است.

وی تاکید کرد: کاری که بخش خصوصی انجام می دهد، دارای ارزش مضاعفی است که این نشان می دهد مردم ما و کارآفرینان ما مسیر درست را برای پیشرفت کشور انتخاب کرده اند، من تردیدی ندارم که روند ادامه خواهد یافت.

رئیس جمهور تصریح کرد: اطمینان دارم که دشمنان روزی از این تحریم ها پشیمان خواهند شد، چرا که برای آنها چیزی جز ضرر ندارد و فقط دارند شکست را تحمل می کنند، ملت ایران با این تحریم ها سر پای خودشان می ایستند و ما قدم دیگری را برای توسعه کشور بر می داریم.

وی تاکید کرد: در بخش صنعت خودرو هم شاهد پیشرفت های خوبی هستیم و بخشی از قطعاتی که وارد می شد توسط شرکت های داخلی تولید شده است.

وی در پایان تاکید کرد: اینکه پهپاد امریکایی را با سامانه های دفاعی ایرانی زدیم، حائز اهمیت است و نشان دهنده پوچی ادعاهای دشمنان در مورد قدرت تهاجمی شان و ضعف قدرت دفاعی ایران است.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دو × 2 =