کد خبر : 37710
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۴

شهردار هوشیار خبر داد:

سال ۱۴۰۲، سال زیباسازی و نورپردازی تبریز

سال ۱۴۰۲، سال زیباسازی و نورپردازی تبریز
شهردار تبریز با بیان اینکه زیباسازی در تبریز مورد غفلت واقع شده است گفت:سال ۱۴۰۲، سال زیباسازی و نورپردازی برای تبریز خواهد بود.

به گزارش شهریار، یعقوب هوشیار در چهارمین قرار خدمت از سومین دور قرارهای خدمت شهرداری تبریز در منطقه ۳ ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، ولادت امام سجاد(ع) اظهار کرد: از مجموعه رسانه‌های محلی تبریز که مشکلات شهری را برای برنامه ریزی مدیران شهری گزارش می‌کنند، قدردانی می‌کنم چرا که معتقدم رسانه‌ها یکی از ارکان اصلی توسعه برای کلانشهرها هستند.
وی با بیان اینکه  منطقه۳ در سال‌جاری عملکرد خوبی در حوزه خدمات شهری داشت، ولی با بهره گیری از ظرفیت‌های بالقوه می‌توان در سال آینده عملکرد خود را بهبود بخشد،تصریح کرد: ناحیه‌محوری بخشی از مشکلات موجود در حوزه خدمات شهری را حل خواهد کرد.

شهردار تبریز با اشاره به اینکه زیباسازی یکی از موضوعات مهمی است که در تبریز مورد غفلت واقع شده است، ابراز کرد: از هفته جاری اقدامات اولیه در این مورد آغاز شده و محوریت برنامه های عمرانی سال آینده  تبریز توجه به مقوله زیباسازی خواهد بود.

هوشیار با بیان اینکه در چند ماه آینده تبریز میزبان  گردشگران و میهمانان زیادی خواهد بود، خاطر نشان کرد: این موضوع مد نظر شهرداران مناطق دهگانه و مدیران سازمان ها قرار گیرد تا در حوزه نورپردازی و زیباسازی گام های موثری برداشته شود.

همچنین پیوست زیباسازی در یک ماه آینده به شورای اسلامی شهر ارائه شده و با برنامه ریزی دقیق شاهد تحول در حوزه زیباسازی خواهیم بود.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

17 − پنج =