کد خبر : 37558
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۵

یعقوب هوشیار تشریح کرد:

پروژه‌های کلان شهرداری تبریز در سال ۱۴۰۲

پروژه‌های کلان شهرداری تبریز در سال ۱۴۰۲
شهردار تبریز از پیش بینی ۲۰۰ میلیارد تومان برای حوزه زیباسازی در سال آینده خبر داد و گفت: در حال تدوین پیوست این موضوع هستیم تا در هر منطقه از شهر شاهد زیباسازی معابر و میادین باشیم.

به گزارش نگاه، یعقوب هوشیار صبح امروز در یکصد و شانزدهمین جلسه شورای اسلامی شهر تبریز اظهار کرد: به دلیل وجود پروژه‌های نیمه تمام متعدد و ضرورت تکمیل آنها در سال جاری، حوزه زیباسازی مورد غفلت واقع شد که این موضوع از نقاط ضعف شهرداری بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: در حوزه هوشمندسازی، فیبر نوری را در دست اجرا داریم که در صورت موافقت شورا از اواسط اسفند شروع می‌کنیم و زیرساخت‌های موجود همچون دوربین و اپلیکیشن در اوایل سال آینده رونمایی می‌شود.

هوشیار افزود: در حوزه ناحیه محوری، ایمن سازی و نگهداری پارک‌ها و نمازخانه، آسفالت و نگهداری پل‌های عابر پیاده و… در مجموعه افزایش قابل توجهی دارد.

شهردار تبریز با اشاره به پیش بینی برخی پروژه‌های کلان و مولدسازی شده توسط شهرداری تصریح کرد: احداث شهرک جوانان، بزرگراه ولایت، پارک بزرگ تبریز، توانمندسازی و خدمات محله‌ای محلات آسیب پذیر تبریز که ۱۹ محله هستند، احداث مسیر دو کمال و مجتمع رفاهی و ورزشی شهروند در شرق تبریز از جمله این پروژه ها خواهد بود.

وی افزود: کمربند شمال‌غرب به ارس که امسال شروع می‌شود، تملک صاحب الامر، مسیرگشایی ۲۴ متری کرکج به ولایت، پروژه میارمیار، تقاطع غیرهمسطح معلم، تقاطع غیرهمسطح قراملک و تکمیل اتصال آزادراه پیامبر اکرم(ص) به خاوران از دیگر این پروژه ها خواهد بود.

هوشیار یادآور شد: همچنین طی شش ماهه نخست سال ۱۴۰۲ تعداد ۱۹ سالن ورزشی و فرهنگی در محلات آسیب پذیر تبریز احداث می شود.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پنج × پنج =