کد خبر : 36656
تاریخ انتشار : یکشنبه ۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۵

شهردار کلانشهر تبریز مطرح کرد:

تکمیل پروژه های نیمه تمام در برنامه شهرداری/ تملک ها تا پایان سال ادامه خواهد داشت

تکمیل پروژه های نیمه تمام در برنامه شهرداری/ تملک ها تا پایان سال ادامه خواهد داشت
شهردار کلانشهر تبریز گفت: نگاه ما در تملک ها ایجاد ارزش افزوده برای شهرداری است و تا آخر سال به خریداری خانه‌ ها و تملک ادامه می‌دهیم.

به گزارش نگاه، دستور جلسه دوم صبح امروز جلسه علنی شورای شهر تبریز، بررسی لایحه شهرداری تبریز در خصوص اصلاح در برنامه و بودجه مصوب ۱۴۰۱ بود که با تبادل نظر اعضای شورای شهر و شهرداری بررسی شد.
“یعقوب هوشیار” با اشاره به پروژه های نیمه تمام گفت: بر اساس رویکرد ها حرکت کرده ایم و پروژه هایی که نیمه تمام مانده بودند و مردم را اذیت می کردند آنان را تکمیل کرده ایم و امیدواریم بزودی شاهد بهره برداری این پروژه ها باشیم.
وی با تاکید بر افزایش هزینه ها گفت: اگر برای سال بعد باقی می ماند هزینه های آنان چند برابر می‌شد.
هوشیار افزود: ۶ پل داشتیم که به دلایل مختلف کار نشده بود و الان در اصلاح بودجه قرار گرفته است.
وی در ادامه به موضوع آسفالت بعنوان دغدغه اصلی شهرواندن، گفت: در بحث آسفالت نیز نارضایتی عمومی وجود داشت و اصلاحیه ها در مناطق محروم در دستور کار قرار گرفته است.
وی با اشاره به تملکات قبلی گفت: سال‌های گذشته تملک هایی به صورت پراکنده انجام می‌شد، اما ما درخواست کردیم در برخی مناطق که امکان راحت تملک وجود دارد ( بخصوص منطقه ۸) با ۳۰ میلیارد تومان تملک‌ انجام شود.
وی در رابطه با خط یک قطار شهری اظهار داشت: در خط یک مترو تلاش بر این بود که بصورت کامل تکمیل شود و ایستگاه بعد هم در دهه فجر افتتاح خواهد شد.
هوشیار در پایان تصریح کرد: نگاه ما در تملک ها ایجاد ارزش افزوده برای شهرداری است و تا آخر سال به خریداری خانه‌ها و تملک ادامه می‌دهیم.
انتهای پیام/

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

18 − هشت =