کد خبر : 35832
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۴

شهردار تبریز:

تعامل مدیریت شهری با بخش خصوصی موجب تسریع اجرای پروژه‌های عمرانی می‌شود

تعامل مدیریت شهری با بخش خصوصی موجب تسریع اجرای پروژه‌های عمرانی می‌شود
شهردار تبریز تعامل مدیریت شهری با بخش خصوصی را موجب توسعه همه جانبه شهر و تسریع در اجرای پروژه های عمرانی دانست.

به گزارش نگاه، یعقوب هوشیار در جلسه همفکری و هم افزایی مدیران شهرداری تبریز و اتاق بازرگانی تبریز اظهار کرد: با بهره مندی از ظرفیت های موجود می توان تبریز را در شان نام آن اداره کرد.
وی افزود: قبول می کنیم که کاستی‌هایی وجود دارد اما تبریز پر از ظرفیت و نخبه است و استفاده از پتانسیل نخبه‌ها می تواند موجب توسعه شهر و جبران کاستی ها شود.
شهردار تبریز عنوان کرد: شهرداری از دهه های گذشته تنها به یک نهاد خدماتی تبدیل شده است اما باید گفت پروژه ها و عملیات عمرانی وظیفه شهرداری است. برای تغییر نگرش به شهرداری، دو هزار برنامه فرهنگی و اجتماعی تدوین شده تا نشان دهیم که شهرداری فقط یک نهاد خدماتی نیست.
وی با تاکید بر اینکه نگاه و برنامه‌ریزی مدیریت شهری اغلب روی رویکرد کارکرد اجتماعی است، گفت: تلاش ما اولویت بندی مسائل در سال جاری است و خرید اتوبوس های جدید و اضافه کردن آن به ناوگان حمل و نقل عمومی، از محورهای اصلی برنامه‌های امسال بود.
هوشیار با اشاره به آخرین وضعیت مترو تبریز، اظهار کرد: دو دستگاه حفاری تی بی ام مترو مدت ها بود که غیرفعال مانده بود که چند روز قبل هر دو دستگاه فعال شده و امیدواریم تا شهریور سال بعد، حفاری خط ۲ مترو پایان یابد.
وی ادامه داد: پروژه های ناتمام و راکدی همچون چوخورلار که ۲۰‌ سال است شروع شده و به دلیل غیر فعال بودن به اتمام نرسیده، با تلاش مدیریت شهری فعال شده و سه ماه دیگر به پایان‌ می‌رسد.
شهردار تبریز با اعلام این خبر که همایش فرصت های سرمایه‌گذاری تبریز اردیبهشت سال آینده برگزار می‌شود، یادآور شد: با تعامل و همکاری اتاق بازرگانی، می‌توان بر سرعت اجرای پروژه های عمرانی و توسعه شهر افزود.
در این جلسه همفکری که با میزبانی اتاق بازرگانی تبریز و در جهت توسعه زیرساخت‌های سرمایه گذاری و اقتصادی شهر و تعامل با بخش خصوصی برگزار شد، بر تسهیل سرمایه گذاری و توسعه همه جانبه شهر تبریز با مشارکت اتاق بازرگانی تاکید شد.
انتهای پیام/

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سه − یک =