کد خبر : 35451
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۶

تجلیل شهردار تبریز از نخبه علمی و پژوهشی کشور

تجلیل شهردار تبریز از نخبه علمی و پژوهشی کشور
شهردار تبریز در پنجمین جلسه دور دوم قرار خدمت با حضور در منزل علی بهاری نخبه علمی و پژوهشی ساکن در حوزه استحفاظی شهرداری منطقه ۱،از وی تجلیل کرد.

به گزارش نگاه بنقل از شهریار، یعقوب هوشیار در پنجمین جلسه دور دوم قرار خدمت به همراه حجت الاسلام و المسلمین سید کاظم زعفرانچی‌لر عضو شورای اسلامی شهر تبریز و حمید شاهوردی شهردار منطقه ۱ با حضور در منزل علی بهاری از وی تجلیل کرد.

علی بهاری یکی از جوانان خوش فکر تبریزی است که در زمینه فناوری‌های‌نوین و اختراعات چندین مدال در جشنواره های مختلف کشوری و بین المللی کسب کرده است

این نخبه و پژوهشگر علمی همچنین در مسابقات اختراعات کشورهای آلمان، سوئیس و مالزی برای کشور مان مدال به ارمغان آورده است. همچنین دریافت لوح تقدیر ویژه نخبگان از سازمان علمی و پژوهشی و فناوری سپاه عاشورای استان از دیگر افتخارات شهروند پژوهشگر تبریزی است.

یعقوب هوشیار در این دیدار اظهار کرد: پتانسیل علمی موجود و سرمایه‌های اجتماعی  فرصت مناسبی برای توسعه همه جانبه شهر تبریزهستند. شهرداری تبریز با توجه به نامگذاری  امسال از سوی مقام معظم رهبری به نام تولید، اشتغال و دانش بنیان، پیشگام تجلیل از نخبگان در کنار خانواده معظم شهدا است.

وی در این باره افزود: یک روز در هفته را برای دیدار و تجلیل از نخبگان، صاحبان ایده و تفکر و اندیشه اختصاص داده ایم.

گفتنی است شهرداری تبریز برای اولین بار در کشور چهارشنبه هر هفته میزبان نخبگان و شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه‌های مختلف است و هر نوع طرح، نوآوری در حوزه مدیریت شهری و دیگر حوزه‌های مدیریتی را بررسی و از توان بالقوه نخبگان تبریز استفاده خواهد کرد.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دو + 10 =