کد خبر : 33521
تاریخ انتشار : شنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۸

استراتژی شهرداری در حوزه ورزش، پرورش استعدادها است

استراتژی شهرداری در حوزه ورزش، پرورش استعدادها است

شهردار تبریز گفت: استراتژی مجموعه شهرداری در حوزه ورزش، پرورش و تربیت استعدادها از طریق سرمایه‌گذاری در ورزش همگانی است.

یعقوب هوشیار در گفتگویی اظهار کرد: چرخه ورزش شهر تبریز معیوب است و در دو سه سال گذشته همه تیم‌های ورزشی شهر به خصوص تراکتور رو به افول بوده‌اند.

وی افزود: آموزش، استعدادیابی و پرورش استعدادهای ورزشی، سه رویکرد اساسی شهرداری تبریز در حوزه ورزش خواهد بود.

هوشیار تأکید کرد: مهمترین بخش اما در رویکرد ورزشی مدیریت شهری، توسعه ورزش‌های همگانی و زیرساخت‌های ورزشی به‌خصوص در محلات کم‌برخوردار شهر است.

شهردار تبریز خاطرنشان کرد: تلاش داریم بخشی از سرمایه‌گذاری در تبریز را به سمت حوزه ورزش هدایت کنیم و در این راستا بسته‌های ویژه سرمایه‌گذاری به‌خصوص دهکده ورزشی یادگار امام(ره) را آماده کرده‌ایم.

وی یادآور شد: در راستای ایجاد شور و نشاط اجتماعی و توسعه ورزش‌هایی همچون والیبال، بسکتبال، هندبال و دیگر ورزش‌های گروهی و انفرادی برنامه‌هایی ارائه خواهیم کرد.

هوشیار ادامه داد: ورزشکاران تبریزی در دهه‌های گذشته شاکله اصلی تیم‌های ملی را تشکیل می‌دادند اما امروز تعداد ورزشکاران تبریزی در این تیم‌ها بسیار کم شده است.

وی افزود: باید برنامه‌ریزی جامعی برای تثبیت جایگاه تبریز در ورزش ملی داشته باشیم و این مهم تنها با آموزش و پرورش استعدادهای ورزشی اتفاق می‌افتد.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

11 + 3 =