کد خبر : 6791
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۷ - ۸:۳۱

گسترش فولاد ۱ – ۱ استقلال؛ توقف دوباره شاگردان شفر در تبریز/ سرهنگ ترمز تیم سابقش را کشید!

گسترش فولاد ۱ – ۱ استقلال؛ توقف دوباره شاگردان شفر در تبریز/ سرهنگ ترمز تیم سابقش را کشید!

جدال آبی‌های تبریز و تهران در دیدار آغازین هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال با تساوی یک بر یک به اتمام رسید. به گزارش آناج، تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز در نخستین دیدار هفته بیست و هشتم لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۷ امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه اختصاصی خود پذیرای استقلال تهران بود

جدال آبی‌های تبریز و تهران در دیدار آغازین هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال با تساوی یک بر یک به اتمام رسید.

به گزارش آناج، تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز در نخستین دیدار هفته بیست و هشتم لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۷ امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه اختصاصی خود پذیرای استقلال تهران بود که در پایان مقابل حریف تهرانی خود به تساوی یک بر یک دست یافت تا به روند پیروزی‌های متوالی شاگردان وینفرد شفر خاتمه دهد.

در این بازی که حدود ۴ هزار تماشاگر آن را از نزدیک تماشا کردند، این تیم میهمان بود که در دقیقه ۱۱ به گل رسید تا به عبارتی و در شرایطی که بازی هنوز جا نیافتاده بود، از میزبان خود پیش بیافتد. علی قربانی زننده این گل برای آبی‌پوشان پایتخت بود که از روی ارسال زمینی و عرضی سرور جپاروف و در مقابل دروازه خالی گسترشی‌ها موفق به گلزنی شد.

با وجود این گل زودهنگام، جدال دو تیم آبی‌پوش تبریز و پایتخت که در این میدان برخلاف قواعد میزبانی و میهمانی لباس پوشیده بودند! در لحظات باقی مانده نیمه اول سرد و بی روح دنبال شد و حاضرین در ورزشگاه بازی دلچسبی را تماشا نکردند تا شاگردان شفر در این نیمه با یک گل برتری به رختکن بروند.

اما در نیمه دوم یاران کریمی که برای جبران به میدان آمده بودند، در دقیقه ۵۷ به خواسته خود رسیده و قفل دروازه استقلال را شکستند. این گل توسط رضا خالقی‌فر مهاجم آماده این روزهای گسترش فولاد به ثمر رسید و این بازیکن پس از اینکه در داخل محوطه جریمه صاحب توپ شد، با ضربه فنی دروازه میهمان را فرو ریخت.

در ادامه نیمه دوم گسترشی‌ها دو بار دیگر با شوت از پشت محوطه جریمه شانس خود را برای گلزنی و پیروزی در این بازی خانگی آزمایش کردند که در مرتبه اول ضربه میلاد زنیدپور با واکنش سید حسین حسینی برگشت داده شد و در مرتبه دوم نیز شوت پیمان بابایی پس از برخورد به مدافع مستقیمش از بالای دروازه با اختلاف کمی به بیرون رفت.

در لحظات پایانی، استقلال با آرایشی تهاجمی میل زیادی برای زدن گل برتری داشت و گسترش فولاد که به یک امتیاز این بازی خانگی راضی به نظر می‌رسید چشم به ضد حملات دوخته بود که این حربه تبریزی‌ها کارساز واقع شد و آنها موفق شدند همرنگ تهرانی خود را با تساوی یک بر یک متوقف نمایند.

با این نتیجه و تقسیم امتیازات بین دو تیم، گسترش فولاد تبریز ۳۵ امتیازی شده و ضمن تثبیت جایگاهش در رده نهم، بقای خود را در لیگ برتر فوتبال تضمین کرد اما در سوی مقابل استقلال تهران با ۴۸ امتیاز و به دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به ذوب آهن، موقتا در مکان دوم جدول ایستاد.

نکات بازی:

* گسترش فولاد که تا قبل از این بازی در لیگ برتر فوتبال هرگز موفق به شکست استقلال نشده بود، در دیدار امروز نیز نتوانست این طلسم را باطل کند.
* استقلال تهران با هدایت وینفرد شفر آلمانی در دومین بازی فصل جاری خود در تبریز برابر تیم‌های این شهر متوقف شده و به یک امتیاز بسنده کرد.
* جدال فصل گذشته دو تیم در تبریز نیز با همین نتیجه به پایان رسیده بود با این تفاوت که در آن بازی ابتدا گسترشی‌ها موفق به گلزنی شدند و سپس استقلال کار را به تساوی کشاند.
* رضا خالقی‌فر برای دومین هفته متوالی مقابل تیم‌های آبی‌پوش اهواز و تهران گلزنی کرد تا بلای جان استقلالی‌های لیگ لقب بگیرد؛ این بازیکن با ۷ گل آقای گل گسترش فولاد است.

گروه داوری: داور وسط: موعود بنیادی‌فر – کمک‌ها: حسن یوسفی و مهدی عالیقدر

اخطار: آندرانیک تیموریان و عزیز معبودی از گسترش فولاد و داریوش شجاعیان از استقلال

گسترش فولاد تبریز: فرناندو دخسوس، مسیح زاهدی، ادسون هنریکه، سید احمد موسوی (پیمان بابایی)، عزیز معبودی، آندرانیک تیموریان (سید محمد خرم الحسینی)، میلاد زنیدپور، یوسف سیدی، اسماعیل فرهادی، سامان نریمان‌جهان (سیدمحسن حسینی) و رضا خالقی‌فر.
سرمربی: فیروز کریمی

استقلال تهران: سید حسین حسینی، پژمان منتظری، آرمین سهرابیان، روزبه چشمی، میلاد زکی‌پور، امید ابراهیمی، بویان نایدنوف (فرشید اسماعیلی)، سرور جپاروف (امید نورافکن)، جابر انصاری (مامه تیام)، داریوش شجاعیان و علی قربانی.
سرمربی: وینفرد شفر

امتیازدهی post

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

8 + ده =